Animació, memòria i compromís social

with No hi ha comentaris
Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 25/04/2017

Sala Segimon Serrallonga

Categories

El dimarts 25 d’abril, de 11’30 a 12’30h del matí, a la sala Segimon Serrallonga, es farà la conferència “Animació, memòria i compromís social” a càrrec de Toni Marin Vila, director i productor executiu, La Ballesta.

La conferència la presentarà Ana M. Palomo Chinarro, coordinadora dels grau de Comunicació Àudiovisual de la UVic-UCC.

Abstract

Llargmetratges animats, documentals i formats híbrids en animació i imatge real tractada infogràficament, són els continguts darrerament escollits per molts creadors i creadores arreu del món, per posar en valor petites i grans històries personals i col·lectives, de superació, de lluita, de denúncia social, d’injustícia o de conscienciació, destinades a públics i audiències joves i joves/adultes.

En formats de curtmetratge, llargmetratge, sèrie de TV o programes seriats amb diferents tècniques d’hibridació, l’animació s’ha convertit en una eina poderosa per comunicar i transmetre emocions i testimonis sobre temàtiques molt sovint difícils d’abordar i de posar en valor tant editorial com visualment parlant.

Produccions presents al fòrum europeu més important de desenvolupament, finançament i coproducció de projectes de llargmetratges en animació, el CARTOON MOVIE, amb seu a Bordeus, França; curts i llargmetratges animats a ANNECY i al MIFA, festival i mercat respectivament de referència mundial en produccions animades; i altres formats televisius, audiovisuals, digitals, que usen la hibridació de diverses tècniques d’animació i d’imatge real, seran presentats i comentats en aquesta ponència sobre aquesta tècnica i aquest art que tant fascina arreu del món: la imatge animada

Ja podeu veure la conferència.

També podeu consultar tot el programa.

pgm defintiu eweek