En aquests moments moltes i molts estudiants de 4t estan ultimant els seus Treballs de Final de Grau. Els nervis, les presses de darrera hora i els aspectes pràctics fan que ara mateix no puguin valorar amb prou distància l’aprenentatge que han fet i el valor de la seva contribució en l’estudi d’un determinat tema.

Entre aquestes persones ara atabalades, una part està enllestint treballs que s’emmarquen en els estudis de gènere. I tenint en compte la qualitat dels 20 treballs que es van presentar a la primera edició del premi, ja estem frisant per llegir la nova fornada de treballs candidats.Francesca-Bartrina-240x300

Així doncs, des del Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere ens plau informar-vos que aquest any convoquem la segona edició del Premi Francesca Bartrina al millor Treball de Final de Grau (TFG) en estudis de gènere, que és possible gràcies al suport de l’Institut Català de les Dones. És un premi dotat amb 1.000 euros, al qual es podran presentar TFG de qualsevol disciplina i de totes les universitats catalanes. Per a més informació sobre les bases de la convocatòria, les podeu consultar aquí.

Amb aquest premi volem estimular la recerca en estudis de gènere al mateix temps que recordem la companya, amiga i gran recercadora que va ser la Francesca Bartrina.