• Entitat: E-Green Social Design (Empresa Social Inserció amb joves via economia verda)
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Calldetenes i en línea
  • Horari: 1-2 dies a la setmana, 1-2 hores
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Ajudar en la política de comunicació del projecte E-GSD, un projecte que treballa amb joves amb dificultats a partir d’una economia verda (reciclatge) i 4.0. (impressió 3D i robòtica), per la seva inserció laboral, benestar i combatre el canvi climàtic.
  • Tasques a realitzar:  
    • Millorar la web
    • Portar Instagram del projecte
    • Fer newsletter (opcional)
    • Fer videos de promoció

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Ripoll 
  • Horari: els dijous de 10:30 a 12:30 h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    • L’activitat consisteix en acompanyar el grup de persones amb discapacitat en l’activitat de bicicleta inclusiva.
  • Tasques a realitzar:  
    • Donar suport al professional a la hora d’anar fina a l’activitat.
    • Realitzar l’activitat amb la bicicleta i les persones
    • Dona suport al professional per tornar a la residència de la Fundació MAP

  • Entitat: Òmnium Cultural
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Igualada, Sabadell i/o Santa Coloma de Farners
  • Horari:14, 16 i 23 de maig
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 45
  • Descripció de l’activitat:
    • El Sambori és un projecte basat a incentivar la creació de propostes artístiques i culturals de creació i autoria col·lectives, amb l’objectiu de fomentar l’empoderament cultural, el sentiment de pertinença comunitari i l’ús de la llengua catalana com a eines de transformació social generadores d’oportunitats educatives i en lluita contra la segregació escolar.
      Es tracta que l’alumnat trobi un canal per expressar la seva veu, incidint especialment en col·lectius tradicionalment infrarepresentats i creant sinergies entre els diferents membres de la comunitat educativa, però també amb altres entitats del seu entorn immediat per crear teixit cultural de base.
      Podeu trobar més informació a sambori.omnium.cat.
      La segona quinzena de maig se celebren les Festes Sambori, set festes en total repartides per tot el territori català, per tal d’arribar a tots els centres de Catalunya. Aquestes Festes consisteixen en una sèrie de tallers, activitats, concerts i música per l’alumnat participant de l’edició 23-24. La Festa Sambori és un acte de reconeixement per TOTS els participants del Sambori, per posar en valor el temps i l’esforç que han dedicat a la creació dels projectes d’enguany.
  • Tasques a realitzar: – Assistir a una reunió online per a conèixer el format de la Festa i què s’espera del voluntariat.
    – Ajudar en el muntatge de l’espai per a la Festa.
    – Ajudar als accessos amb les acreditacions per l’alumnat assistent.
    – Ajudar a gestionar els aforaments als tallers de la Festa.
    – Ajudar a l’alumnat i el professorat assistent durant l’acte.
    – Ajudar en el desmuntatge de l’espai un cop acabada la Festa.

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat:Anexes biblioteca Lambert MATA
  • Horari: 3 dissabtes al mes de 11 a 13 h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    •  T’agrada el teatre?
      Portes un artista o director dins teu i necessites treure’l a passejar???
      Doncs aprofita l’oportunitat que s’ofereix des de la unitat de Comunitat i Vida Independent, participant amb el grup de Teatre I ara Què? de la FUndació MAP.
      Companyia formada per persones amb discapacitat i/o malaltia mental
  • Tasques a realitzar: 

– Col·laborar en la redacció dels guions
– Ajudar en desenvolupament dels assajos
– Oferir suport als/les artistes
– Creació de coreografies i moviment escènic
– Participar en les representacions fent diferents tasques

  • Entitat: Escola Lledoner, Comunitat d’Aprenentatge
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Granollers
  • Horari: De dilluns a dijous de 15h a 16.30h
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 20
  • Descripció de l’activitat:
    • L’escola Lledoner és una Comunitat d’Aprenentatge. Una de les activitats pròpies d’aquest tipus d’escola són els grups interactius. Els grups interactius són activitats curtes (16-17minuts) i rotatives que destaquen per ser manipulatives i interactives, dividides en 4 grups amb 5/6 estudiants a cada grup. Si voleu més informació, podeu veure aquest vídeo on resumeix aquesta activitat: https://www.youtube.com/watch?v=l5I8l2jgsuk&feature=youtu.be
  • Tasques a realitzar: 

El voluntari o voluntària que vingui a la nostra escola, es farà càrrec d’un grup interactiu que el tutor o tutora de l’aula li explicarà. La seva funció serà la de guia, haurà de dinamitzar l’activitat proposada afavorint la interacció entre l’alumnat del grup (no cal ser expert de la temàtica treballada ja que l’alumnat ha de fer les activitats conjuntament amb els companys).

  • Entitat: Camins Fundació Social Escola Pia
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Granollers
  • Horari: Horari flexible: Un dia a la setmana 2/3 hores (tardes entre setmana o cap de setmana)
  • Periodicitat: Setmanal / Caps de setmana
  • Nombre de places: 4
  • Descripció de l’activitat:
    • El programa Mentoria Juvenil, promogut per l’Ajuntament de Granollers i Camins. Fundació Social Escola Pia, vol afavorir la implicació d’estudiants universitaris/àries o de formació superior en l’acompanyament i suport socioeducatiu a joves adolescents (entre 11 i 16 anys) en una situació vulnerable.La finalitat del programa és establir una relació de tu a tu amb el/la jove per poder acompanyar i orientar la seva projecció professional i personal oferint-li un suport socioafectiu.La disponibilitat necessària per participar en el programa és d’1 trobada setmanal (2-3 hores) en horari de tardes o una estona els caps de setmana.Camins. Fundació Social Escola Pia és l’encarregada de desenvolupar el programa. Facilitarà el seguiment i la formació continuada al llarg de programa.
  • Tasques a realitzar: – Fer trobades un cop per setmana– Acompanyar, orientar i donar suport a la persona Mentorada– Establir un vincle de confiança– Oferir suport emocional– Fer activitats de lleure– Coordinar-se amb l’entitat de referència (Camins Fundació Social Escola Pia)

  • Entitat: Agrupament Escolta i Guia Tsunami de Vic
  • Lloc on es realitza el voluntariat:Carrer Sant Francesc 55, Vic
  • Horari:Dissabtes de 16 a 18h
  • Periodicitat: Caps de setmana
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Els caus de Vic formem part de l’associació Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG), som una associació educativa de base voluntària i d’acció comunitària, sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública. Tenim la missió d’educar infants i joves per a la transformació social a través del mètode escolta i guia (lleure), fent-los protagonistes del seu creixement personal per tal que esdevinguin persones crítiques, conscients, actives i compromeses amb la societat. La nostra visió és deixar el món millor de com l’hem trobat connectant els 6 grans eixos amb els quals treballem: educació, natura, transformació social, xarxa i entorn, governança democràtica i pertinença i compromís.Per definició, ser cap vol dir estar obert a tot i a tothom, és per això que tenir un equip de caps divers ens enriqueix i ens fa ser millors escoltes. Mai és tard per penjar-te el fulard per primer cop i compartir el moviment que ens uneix. Ser cap és el millor que pots fer a la teva edat!
  • Tasques a realitzar: 
    • Monitor d’infants i joves els dissabtes a la tardaPreparació dels caus: Amb l’equip de caps definir les activitats, gimcanes, tallers, xerrades, que realitzareu durant el cau amb una finalitat lúdica i pedagògica. Horari flexible consensuat amb els caps.Tasques d’organització i preparació del curs amb l’equip de caps: Valorar el funcionament de la unitat (grup d’infants i joves), seguiment de les necessitats de la unitat, trobades lúdiques de cohesió d’equip de caps…Sortides i excursions: El mètode escolta es basa en l’educació vivencial, és per això que és essencial realitzar sortides, excursions, raids, campaments…Campaments d’estiu: Una setmana/deu dies de campaments estàtics o ruta. Moment únic per connectar amb els infants i l’equip de caps!

  • Entitat: Agrupament Escolta i Guia Guillem de Montrodon de Vic
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Plaça Santa Elisabet 3-4
  • Horari: Dissabte de 17h a 19h
  • Periodicitat: Caps de setmana
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Els caus de Vic formem part de l’associació Minyons Escoltes i Guies de Catalunya (MEG), som una associació educativa de base voluntària i d’acció comunitària, sense ànim de lucre i declarada d’utilitat pública. Tenim la missió d’educar infants i joves per a la transformació social a través del mètode escolta i guia (lleure), fent-los protagonistes del seu creixement personal per tal que esdevinguin persones crítiques, conscients, actives i compromeses amb la societat. La nostra visió és deixar el món millor de com l’hem trobat connectant els 6 grans eixos amb els quals treballem: educació, natura, transformació social, xarxa i entorn, governança democràtica i pertinença i compromís.Per definició, ser cap vol dir estar obert a tot i a tothom, és per això que tenir un equip de caps divers ens enriqueix i ens fa ser millors escoltes. Mai és tard per penjar-te el fulard per primer cop i compartir el moviment que ens uneix. Ser cap és el millor que pots fer a la teva edat!
  • Tasques a realitzar: 
    • Monitor d’infants i joves els dissabtes a la tardaPreparació dels caus: Amb l’equip de caps definir les activitats, gimcanes, tallers, xerrades, que realitzareu durant el cau amb una finalitat lúdica i pedagògica. Horari flexible consensuat amb els caps.Tasques d’organització i preparació del curs amb l’equip de caps: Valorar el funcionament de la unitat (grup d’infants i joves), seguiment de les necessitats de la unitat, trobades lúdiques de cohesió d’equip de caps…Sortides i excursions: El mètode escolta es basa en l’educació vivencial, és per això que és essencial realitzar sortides, excursions, raids, campaments…Campaments d’estiu: Una setmana/deu dies de campaments estàtics o ruta. Moment únic per connectar amb els infants i l’equip de caps!

  • Entitat: Fundació L’Esguard
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari:1 cop per setmana tarda
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    • Donar classes d’informàtica bàsica a una persona amb discapacitat
  • Tasques a realitzar: 
    • Establir la programació de les classes (continguts i programació dels horaris). A pactar amb la persona atesa.
    • Organitzar tasques i deures a la persona atesa tasques i deures

  • Entitat: ADFO
  • Lloc on es realitza el voluntariat:Biblioteca Pilarin Bayés de Vic
  • Horari: Dilluns i dimecres de 10 a 13h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Necessitem una persona voluntària per fer classes presencials d’informàtica general bàsica. Se’ls facilitarà una guia i es deixarà a lliure criteri el nivell de la classe, segons el grup i persones participants. Com que són 6 mesos i dos dies a la setmana, pot accedir al voluntariat més d’un estudiant. Se’ls donarà total facilitat per combinar-se bé el temari.
  • Tasques a realitzar: 
    • Classes presencials d’informàtica general bàsica ( Alfabetització informàtica )

  • Entitat: Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Gimnàs a la Universitat de Vic (Campus Miramarges); Centre d´Atenció Primària del Remei a Vic; Àrea Bàsica de Salut Vic Nord.
  • Horari: A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • El Programa d’Activitat Física “Projecte CAP”, en col·laboració amb l’Institut Català de la Salut de la Catalunya Central, consta de 8 mesos d’activitat física per a gent inactiva, sedentària i amb patologia crònica de salut que ja ha participat prèviament en el programa d’activitat física per tal de poder fer un seguiment de la seva forma física, activitat física i benestar. A l’inici i al final de curs es realitzaran tota una sèrie de proves físiques i qüestionaris relacionats amb l’estil de vida i la salut, que caldrà entrar en una base de dades.
  • Tasques a realitzar: 
    • Les tasques a realitzar pels estudiants serien:
    • Ajudar amb els tràmits acadèmics de matriculació del curs per a gent gran a l’inici de curs
    • Ajudar a fer els tests físics a l’inici i al final de curs
    • Ajudar a passar els qüestionaris de salut a l’inici i a final de curs
    • Entrar les dades dels participants en una base excel al principi i al final de curs
    • Donar suport a les sessions pràctiques

  • Entitat: Fundació Bofill
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Comarca del Lluçanès
  • Horari:Una tarda a la setmana durant 1,5h, a convenir
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 15
  • Descripció de l’activitat:
    • Mentora és una iniciativa que vol contribuir a que tot l’alumnat català finalitzi els estudis postobligatoris. Per fer-ho, proposem que cada jove que ho necessiti tingui un referent, un mentor o mentora que l’acompanyi en la transició entre l’ESO i la secundària superior. Proposem fer-ho amb mentoria perquè sabem que és una metodologia que funciona i que fa que tota la societat s’impliqui en l’èxit educatiu.S’emparella alumnat de 3r i 4t d’ESO amb una persona mentora amb qui fan sessions individuals setmanals d’1’5 hores de caràcter informal i personalitzat. En aquestes sessions es fan activitats i es promouen converses sobre les seves vocacions i aspiracions, que permetin als nois i noies informar-se, reflexionar i prendre decisions, alhora que poden posar en pràctica habilitats bàsiques per l’èxit educatiu (comunicació, resolució de problemes, organització, pensament crític…). Les parelles de mentoria tenen seguiment professional per part d’equips que estaran coordinats amb els referents educatius dels alumnes (equips docents, d’orientació, de serveis socials…) per dur a terme una acció coherent i efectiva.
  • Tasques a realitzar: 
    • La persona mentora rep una formació i se li assigna un o una jove de 3r o 4t d’ESO que es troba en risc d’abandonament escolar. Es troben en sessions setmanals per tenir converses i fer activitats per permetre a l’alumne reflexionar, informar-se i prendre decisions sobre el seu futur educatiu. La persona mentora té seguiment continu d’un equip tècnic, de qui també pot rebre orientació. També se li faciliten materials inspiradors per fer les seves sessions motivadores i significatives per l’adolescent que acompanya, i per fer una acció d’acompanyament amb impacte positiu per la continuïtat educativa.

  • Entitat: FUNDACIÓ L’ESGUARD
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Osona i Vallès Oriental
  • Horari: A concretar amb la persona voluntària
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 15
  • Descripció de l’activitat:
    • Donar suport a persones en risc d’exclusió, ajudaràs a reforçar habilitats socials, realitzar acompanyaments mèdics, sortir a fer un cafè, vincular-les al seu nou entorn (esdeveniments, biblioteca, etc.).
  • Tasques a realitzar: 
    • La persona haurà de realitzar tasques d’acompanyament a la persona:-Acompanyament mèdics-Sortides a la natura-Compres a supermercats-Sortides d’oci

  • Entitat: Residència Mas Vella Terra
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Residència Mas Vella Terra Gurb
  • Horari: Diumenge al matí
  • Periodicitat: Caps de setmana, Mensual
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyament a persones amb discapacitat intel·lectual i física a l’església catòlica/evangelista.
  • Tasques a realitzar: 
    • Assistir a pregàries/missa a l’església catòlica/evangelista

  • Entitat: Residència Mas Vella Terra
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Residència Mas Vella Terra Gurb
  • Horari: Dies a escollir amb la persona voluntària; i horari de matins (10h-13h) o bé tardes (16h-19h)
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Realitzar un acompanyament a persones amb discapacitat intel·lectual amb una durada de 3 hores.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar-los a fer diferents activitats, com per exemple anar a fer el got, a caminar, al cine, etc.

  • Entitat: Residència Mas Vella Terra
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Ronda de l’Agricultura, 9, Gurb (08503)
  • Horari: Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres: matí (10h-13h) i Dilluns tarda (16h-19h).
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 8
  • Descripció de l’activitat:
    • Realitzar un acompanyament a persones amb discapacitat física perquè puguin gaudir d’anar a fer el got al bar durant 3 hores
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar en el desplaçament i mantenir una conversa amb ells/es

  • Entitat: GEPEC-EdC
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Tarragona
  • Horari: A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • El GEPEC-EdC és una organització ambiental que compta amb centenars de caixes refugi per a ratpenats col·locades en la província de Tarragona, convertint-se així en una de les entitats amb més caixes refugi per a ratpenats instal·lades. Fins ara, no s’ha realitzat un seguiment per avaluar l’efectivitat de les caixes com a mesura de conservació i els grups de fauna als quals beneficia. Per tant, és essencial dur a terme un seguiment per comprendre millor la seva utilitat real i el seu impacte en la conservació de la fauna local.En aquest sentit, ens seria de gran utilitat la col·laboració d’un estudiant disposat a desplaçar-se pel territori i realitzar la revisió de part de les caixes existents mitjançant endoscopi i, en cas de considerar-se necessari, audiomoth. Les tasques consistiran en la recopilació i anàlisi de dades, podent fer comparacions entre diferents hàbitats i tipus de caixes, ja que s’han instal·lat un total de cinc tipologies diferents. Els resultats d’aquest seguiment seran fonamentals per avaluar l’eficàcia d’aquesta mesura de conservació i optimitzar les seves estratègies en el futur.
  • Tasques a realitzar: 
    • Realització del seguiment de les caixes mitjançant el protocol QuiroCaixes (i, en cas de ser necessari QuiroHàbitats) del Museu de Granollers (entitat amb qui podrem comptar per al suport del projecte)
    • Registre de les dades d’ocupació de les caixes
    • Anàlisi de les dades recopilades
    • Presentació dels resultats en un informe tècnic per a la identificació de les millors estratègies per a la conservació de la fauna local

  • Entitat: GEPEC-EdC
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Priorat i voltants
  • Horari: A convenir
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • El conca del riu Siurana és un important ecosistema aquàtic que compren una gran diversitat de flora i fauna, incloent espècies d’interès com la rata d’aigua, ratpenats aquàtics i cavernícoles, la tortuga de rierol, el cranc de riu i fins i tot la llúdriga en la part baixa del curs fluvial. No obstant, aquesta ecologia està amenaçada per factors com el canvi climàtic i les activitats humanes, principalment les captacions i transvasaments d’aigua, així com la falta d’un cabal ecològic suficient.Per tal d’avaluar l’estat de la conca hidrogràfica i observar les tendències relatives a les diferents amenaces, es realitza el monitoratge de diversos grups taxonòmics com ara macroinvertebrats fluvials, ictiofauna, macròfits aquàtics, crancs de riu, ratpenats, mamífers, micromamífers i papallones. A més, mitjançant el protocol HIDRI, es du a terme una avaluació de la qualitat hidromorfològica del riu.La realització d’aquest conjunt de tasques ajudarà a comprendre millor l’estat actual de la biodiversitat del riu Siurana i les seves amenaces, cosa que permetrà proposar futures accions de gestió per a la conservació d’aquest important ecosistema aquàtic.
  • Tasques a realitzar:  Les tasques a realitzar consistiran en la participació en el desenvolupament de les metodologies de seguiment següents:
    • Macroinvertebrats fluvials: protocol de mostreig del projecte Guadalmed (Jáimez-Cuéllar et al., 2002) i índexs per a l’estudi de la qualitat biològica en ecosistemes fluvials IBMWP (Alba-Tercedor i Sánchez-Ortega, 1988, Alba-Tercedor i Pujante, 2000, Alba-Tercedor, 1996, Alba-Tercedor et al., 2004; Jáimez-Cuéllar et al., 2004) i BMWPC (Benito i Puig, 1999).
    • Ictiofauna: metodologia proposada en l’índex IBICAT (ACA, 2003) i aplicació de l’Índex Quilomètric d’Abundància (IKA).
    • Macròfits aquàtics: aplicació dels índexs IM (Suárez et al., 2005) i IVAM (Moreno et al., 2005).
    • Crancs de riu: realització de transectes diurns i nocturns i aplicació de l’Índex Quilomètric d’Abundància (IKA).
    • Ratepenats: protocols QuiroRius (Museu de Ciències Naturals de Granollers, 2008) i QuiroHàbitats (Museu de Ciències Naturals de Granollers, 2009).
    • Mamífers: seguiment de les poblacions mitjançant fototrampeig.
    • Micromamífers: protocol de seguiment SEMICE (Museu de Ciències Naturals de Granollers & Societat Espanyola per a la Conservació i Estudi dels Mamífers, 2008).
    • Papallones: protocol de seguiment CBMS (Museu de Ciències Naturals de Granollers, 1994).
    • Hidromorfologia: protocol d’avaluació de la qualitat hidromorfològica dels rius HIDRI (ACA, 2006).

  • Entitat: Fundació l’Esguard
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic o Granollers
  • Horari: Dependrà de la urgència
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Què?
      Busquem persones que puguin acompanyar a altres persones en estades curtes o llargues a l’hospital
    • Com?
      Quan sorgeixi una vetlla contactarem amb tu per saber si tens disponibilitat per cobrir l’acompanyament
    • On?
      L’Esguard atén a persones a Osona i el Vallès Oriental, però pots decidir fins on arribes.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar a persones ateses per la Fundació L’Esguard que es troben hospitalitzades i que requereixen acompanyament per les necessitats que presenten. Durant les vetlles no és necessari realitzar cap tasca assistencial. Es requereix que la persona tingui empatia i ganes d’acompanyar en moments vulnerables.

  • Entitat: Fundació Germà Tomàs Canet – Llar Sant Joan de Déu
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Manresa
  • Horari: Dilluns i dimecres de 17 a 19,30h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 6
  • Descripció de l’activitat:
    • Botiga social, on les persones que requereixen nova roba, puguin accedir a ella de forma activa i digna. Alhora, es crearà un espai per a provadors, on les famílies podran emprovar-se aquells models que els hi agradin.
  • Tasques a realitzar: 
    • Facilitar roba i acompanyar a les persones ateses en el servei.
    • Fer el canvi de peces roba quan sigui necessari.
    • Portar el control de peces roba.
    • Mantenir el rober net i endreçat.
    • Canvi de temporada o canvi de roba

  • Entitat: Fundació Germà Tomàs Canet – Llar Sant Joan de Déu
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Manresa
  • Horari: Dilluns i/o dimecres de 16 a 18h i divendres de 10 a 12h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 6
  • Descripció de l’activitat:
    • El servei de dutxes socials atén les necessitats d’higiene, roba i bugaderia de les persones que ho necessiten. Ofereix un espai agradable perquè les persones usuàries puguin rentar-se i accedir a roba neta còmodament i amb unes condicions dignes. Les dutxes socials són un servei d’accés lliure, obert els dilluns i dimecres de 16 a 18 hores, i divendres de 10 a 12 hores. Dins d’aquest horari, totes les persones que hi acudeixen poden dutxar-se i accedir a roba neta.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acollida i atenció de les persones ateses en el servei. Facilitar els estris de dutxa i lliurament de roba. Vetllar pel bon ús de les intal·lacions.

  • Entitat: Fundació l’Esguard
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari: A convenir de dilluns a diumenge
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Es busquen persones voluntàries amb perspectiva social, amb ganes de participar o d’involucrar-se en el projecte de voluntariat i que creguin en la lluita contra l’exclusió social de les persones que estem atenent a través d’activitats que promoguin una inclusió real a la comunitat.Busquem persones amb habilitats i ganes de compartir:-Tallers de pintura-Música-Ràdio-Tèxtil/cosir-Lectura
  • Tasques a realitzar: 
    • Coordinar i gestionar una càpsula formativa d’interès i amb adaptació a les necessitats i interessos del col·lectiu atès. Com a càpsula formativa entenem una formació de curta durada.

  • Entitat: Fundació Germà Tomàs Canet – Llar Sant Joan de Déu
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Bages
  • Horari: Matins o tardes de dilluns a dissabte. A convenir
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 5
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyar la persona atesa en situació de soledat o amb escassa xarxa de suport sociofamiliar.
    • Persones majors d’edat, amb trastorn mental, tutelades per la Fundació.
    • Acompanyament i suport emocional.
    • Sortides individuals i/o grupals.
  • Tasques a realitzar: 
    • Sortides individuals i/o grupals per fer un cafè, dinar, sortir a passejar, acompanyar a colònies, excursions, etc.
    • Ajudar a pal∙liar l’aïllament social de les persones ateses.
    • Establir un clima de confiança amb la persona atesa.

  • Entitat: Fundació Germà Tomàs Canet – Llar Sant Joan de Déu
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Manresa
  • Horari: Dilluns, dimarts, dimecres i/o dijous de 10 a 13h o de 15 a 17h
  • Periodicitat: Setmanal, a convenir
  • Nombre de places: 5
  • Descripció de l’activitat:
    • Programa de Protecció Internacional.
    • Grups de conversa, per a reforç de la llengua castellana i catalana, amb les persones acollides en el programa.
    • L’objectiu de les trobades és mantenir una conversa distesa perquè la persona atesa s’hi senti còmoda i animada a participar‐hi.
  • Tasques a realitzar: 
    • Parelles lingüístiques.
    • Reforç de l’adquisició dels coneixements de la llengua castellana i catalana.
    • Nivell A2.
    • Classes de reforç.
    • Col∙laborar amb els/les docents realitzant reforç de forma individualitzada.
    • Conversa de tu a tu, converses en grup, visionat de vídeos i posterior comentari grupal, etc.)
    • Establir un clima de confiança amb la persona atesa.

  • Entitat: Associació TEA-Asperger d’Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Osona comarca
  • Horari: Variables. A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyaments com a persona de suport en desplaçaments i/o assistència a recurssos assistencials amb l’objectiu de promoure la integració social, la independència i l’autonomia de les persones amb Trastorn de l’Especre Autista (TEA).
  • Tasques a realitzar: 
    • Suport puntual o periòdic (depenent de cada cas concret), consistent en l’acompanyament a certes accions de vida diària quan la persona responsable (no professional) no tingui la possibilitat de fer-ho o quan la pròpia persona no tingui els mitjans per desenvolupar l’acció.

  • Entitat: Associació TEA-Asperger d’Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Osona comarca
  • Horari: Variables. A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Participar i col·laborar a les sortides dels Grups d’Oci de cap de setmana de l’Associació TEA- Asperger d’Osona
  • Tasques a realitzar: 
    • Persona de suport amb l’objectiu d’assistir a les trobades i dinamitzar les activitats que el professional responsable hagi organitzat

  • Entitat: Formador/a de nocions bàsiques en l’ús dels smartphones
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari: a convenir
  • Periodicitat:  a convenir
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    • L’activitat consisteix en crear una càpsula formativa d’un sol dia en que es puguin oferir nocions bàsiques sobre l’ús dels smartphones d’una manera molt bàsica a les persones que estem atenent a L’Esguard, actualment atenem a persones que conviuen amb alguna malaltia mental, discapacitat intel·lectual o persones grans.
  • Tasques a realitzar: 
    • Crear el guió de la càpsula formativa d’un dia
    • Impartir la formació a un grup reduït de persones ateses per l’enti

  • Entitat: Casal dels Infants per l’Acció Social als Barris
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Barcelona, Santa Coloma, Sant Adrià del Besòs i Badalona.
  • Horari: Tardes de dilluns a divendres
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Busquem persones voluntàries per col·laborar en un projecte educatiu amb infants de 3 a 12 anys o adolescents de 12 a 16 anys en situació de desavantatge social..
  • Tasques a realitzar: 
    • Les tasques consisteixen en donar suport en la dinamització d’activitats, jocs, tallers, esports, sortides i reforç escolar, sempre amb la guia i suport dels responsables de l’equip.

  • Entitat: Residència gent gran Itaca
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Arenys de Mar
  • Horari: De dilluns a diumenge, horari a convenir.
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 5
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyar a persones grans que viuen en el centre per atendre les seves necessitats.
  • Tasques a realitzar: 
    • Segons la formació de la persona voluntària.

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Centre Tandem, Ripoll
  • Horari: dimarts de 18:30 a 20:30 h
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyar a un infant a una activitat extraescolar i durant l’execució de l’activitat, ajudar a altres nenes i nens amb tasques de reforç escolar.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar en els desplaçaments d’anada i tornada que requereix l’infant fins al centre a on realitza l’activitat en grup; durant l’execució d’aquesta, oferir suport a altres nenes i nens amb l’objectiu d’ajudar-los/motivar-los en tasques de reforç escolar.

  • Entitat: El Tupí
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari: migdies
  • Periodicitat: A convenir 
  • Nombre de places: 5
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport al menjador social el Tupí
  • Tasques a realitzar: 
    • Ajudar a endreçar aliments, preparació dels àpats, suport logístic .

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Ripoll
  • Horari: flexible, d’acord a disponibilitat del/la voluntari@
  • Periodicitat: setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport en la dinamització del grup d’agents mediambientals de la Fundació MAP, format per persones amb discapacitat de la mateixa entitat.
  • Tasques a realitzar: 
    • Ajudar a preprar i dinamitzar reunions dels agents, acompanyar en el seguiment de tasques i accions de sensibilització mediambiental dels agents, col·laborar en la preparació d’accions de sensibilització dins de la Fundació MAP.

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Ripoll
  • Horari: flexible, d’acord a disponibilitat del/la voluntari@
  • Periodicitat: setmanal
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport en taller de reparació de bicicletes per la seva reutilització, com a eina d’ocupació de persones amb discapacitat.
  • Tasques a realitzar: 
    • Transmetre de manera pràctica els coneixements necessaris per la reparació de bicicletes a un petit grup.

  • Entitat: Fundació Sant Tomàs
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari: tarda
  • Periodicitat: 1 tarda a la setmana
  • Nombre de places: 3
  • Descripció de l’activitat:
    • Sortides a l’entorn comunitari i creació de vincle personal amb persones ateses a les llars Clarella de la Fundació Sant Tomàs.
  • Tasques a realitzar: 
    • Caminades, anar a prendre el cafè, pràctica esportiva i qualsevol altra activitat a triar entre el voluntari i la persona atesa.

  • Entitat: Cooperació Osona Sàhara – COOOS
  • Lloc on es realitza el voluntariat: A pactar – Vic o a distància
  • Horari: a pactar
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Un dels objectius de l’entitat és escoltar el poble saharuí i fer allò que puguem per potar-ho a terme. Si els escoltem ens diuen:“Hablen de nosotros. Expliquen nuestra situación a sus familiares y amigos… Ayúdenos a impedir que el Olvido sepulte nuestra causa, elimine nuestras reivindicaciones y arrase con nuestros sueños…. Explique que seguimos aquí, a pesar el tiempo que ha pasado; explique que, después de 40 años, seguimos esperando una solución pacífica a nuestro conflicto, una solución que nos saque de esta dura situación y nos devuelva a nuestra tierra… Eso puede hacer por nosotros.”Doncs això ens proposem. Fer una exposició itinerant, per diferents espais (educatius, associatius…), per parlar i fer conèixer la problemàtica Saharauí.
  • Tasques a realitzar: 
    • Ajudar a fer la recerca ‘informació, ordenar-la i preparar l’exposició conjuntament amb un equip de treball de l’entitat.

  • Entitat: Associació de voluntaris de Tona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Tona
  • Horari: qualsevol dia de la setmana a partir de les 17.00 h
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Classes de reforç escolar de primària de català (lectura, comprensió lectora..) matemàtiques (operacions, resolució de problemes…)Destinades a famílies amb pocs recursos i/o nouvingudes i que serveis socials del poble consideri adients, aquestes classes de reforç també estan pensades com a vincle d’integració i de detecció de possibles mancances a nivell familiar.Els voluntaris estaran sempre tutoritzats des de l’associació de voluntaris i estaran en contacte directe amb els professors tutors de cadascun dels nois/noies. Les classes de reforç es realitzaran o bé a les mateixes escoles o en locals socials del propi municipi.És urgent poder donar resposta el més aviat possible a totes les propostes que arriben des de serveis socials i des de les pròpies escoles.La teva col·laboració és imprescindible!
  • Tasques a realitzar: 
    • Reforç de llengua catalana (llegir, escriure, entendre i produir petits textos de diferents àmbits )Reforç de matemàtiques (sumar, restar, multiplicar i dividir, resolució de problemes …)El voluntari/voluntària pot escollir el tipus de reforç amb el que se sent més còmode. Pot escollir entre llengua o matemàtiques o bé ser voluntari per a les dues opcions.

  • Entitat: FUTBOL, EDUCACIÓ I INTEGRACIÓ SOCIAL
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Instal.lacons Club de Futbol OAR VIC
  • Horari: Dilluns a Divendres de 17,30h a 19h
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 20
  • Descripció de l’activitat:
    • Pràctiques en difents hàmbits (Educació Social, Monitor Esportiu de Futbol, Psicologia Educativa i Psicologia Clínica Infantil, Educació Emocional Infantil, Mediació de Conflictes, Medicina Esportiva)
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyament i formació a monitors de la “Escola de Futbol No Competitiu”, de nens, nenes i adolescents (desde 6 i fins a 17 anys) de comunitats o famlies vulnerables, amb problemes socio econòmics i/o d´integració social, en diferents àmbits psico-socials per tal d´impactar positivament en la millora de les capacitats cognitives i d´aprenentatge per tal d´evitar problemes de desescolarització prematura o d´exclussió social, per tal de millorar les oportunitats de futur tant personals com professionals d´aquests joves.
      Tot això sota la supervisió i tutoria de diferents professionals amb suficient experiència en cada un dels àmbits a aplicar.

  • Entitat:  Vic Ciutat Cuidadora / Osona Cuidadora
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Centre d’Estudis Sanitaris i socials
  • Horari: A convenir
  • Durada: A determinar
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Estem creant un equip de persones voluntàries compromeses i sensibilitzades sobre el procés de final de vida. Les persones seleccionades s’incorporaran a l’equip de la Càtedra de Cures Pal·liatives en dependència del responsable del projecte Osona Cuidadora.
  • Tasques a realitzar: 
    • Tasques de gestió, visites a entitats i equipaments, trucades telefòniques, xerrades de sensibilització i difusió dels projectes, xarxes socials… Digue’ns que pots aportar a aquests projectes, que ens encantarà comptar amb tu!

  • Entitat: CRAE Llar Juvenil Vic – Casa de la Caritat
  • Lloc on es realitza el voluntariat: CRAE Llar Juvenil Vic – Casa de la Caritat
  • Horari: 1’5 hores tarda
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 3
  • Descripció de l’activitat:
    • Una de les rutines del nostres projecte és l’espai de deures i reforç en les tasques escolar. Amb grup de petits (9 infants de 6 a 12 anys) prioritzem un acompanyament individualitzat en l’acompanyament de les tasques escolars per afavorir l’aprenentatge de la lecto-escriptura, l’adquisició d’hàbits d’estudi i transmetre valors positius vers els aprenentatges. Cal destacar que en aquest espai també es procura estimular habilitats de llenguatge, matemàtiques, atenció i percepció… a través de jocs de taula i activitats lúdiques
  • Tasques a realitzar: 
    • Organitzar i portar a terme les sessions d’acord amb el nivell i les necessitats de les persones participants.
    • Acompanyar en tasques de comprensió lectora, escriptura, vocabulari, operacions matemàtiques bàsiques…
    • Acompanyar en l’aprenentatge i l’adquisició d’hàbits d’estudi i valors positius de les persones participants.

  • Entitat: Fundació MAP
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Serveis residencials Fundació Map (Ripoll)
  • Horari: dissabte de 11 a 13 h
  • Periodicitat: Caps de setmana
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyar a persones amb diferents necessitats de suport a realitzar aquelles tasques que li siguin significatives i li permetin tenir una vida més plena i incrementar la xarxa de relacions interpersonals i participació en la comunitat.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyament individuals per a realitzar diferents tipus d’activitats en l’entorn comunitari, adaptades a les necessitats i interessos de la persona: anar a fer el vol, la tassa, compres, activitats culturals…

  • Entitat: Associació per a la Sostenibilitat Humana, Ecològica i Social
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Vic
  • Horari: De dilluns a divendres de 11h a 12:30 o de 16h a 17:30h
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 3
  • Descripció de l’activitat:
    • El voluntariat amb persones grans consisteix a fer acompanyament al domicili.
  • Tasques a realitzar: 
    • Les tasques concretes són, anar a passejar, ajudar a fer la compra, visites mèdiques o companyia al mateix domicili.

  • Entitat: Fundació Germà Tomàs Canet – Llar Sant Joan de Déu
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Bages
  • Horari: Matins o tardes de dilluns a dissabte. A convenir
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 5
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyar la persona atesa en situació de soledat o amb escassa xarxa de suport sociofamiliar. Persones majors d’edat, amb trastorn mental, tutelades per la Fundació.
    • Acompanyament i suport emocional.
    • Sortides individuals i/o grupals.
  • Tasques a realitzar: 
    • Sortides individuals i/o grupals per fer un cafè, dinar, sortir a passejar, acompanyar a colònies, excursions, etc.
    • Ajudar a pal∙liar l’aïllament social de les persones ateses.
    • Establir un clima de confiança amb la persona atesa.

  • Entitat: Voluntariat per la Llengua
  • Lloc on es realitza el voluntariat: A convenir
  • Horari: A concretar
  • Periodicitat: 1 hora a la setmana
  • Nombre de places: 50
  • Descripció de l’activitat:
    • Voluntariat per la llengua (VxL) és un programa per practicar català a través de la conversa. Es basa en la creació de parelles lingüístiques formades per un voluntari o voluntària, que parla català fluidament, i un aprenent o aprenenta, que en té coneixements bàsics i vol adquirir fluïdesa.El VxL ofereix dues modalitats: presencial (les parelles han d’assistir al lloc de trobada que hagin acordat) i virtual (les parelles fan les trobades per mitjà d’Internet, a través de plataformes de videotrucada).
  • Tasques a realitzar: 
    • Trobar-te personalment o a través de videotrucada o videoconferència amb la parella lingüística assignada un cop a la setmana durant una hora.
      L’equip de professionals del VxL t’assignarà la parella lingüística i et donarà el suport que necessitis durant les trobades.

  • Entitat: Associació Casal Claret
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Casal Claret
  • Horari: De dilluns a dijous de 16:00 a 19:30
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Acompanyament a infants i adolescents entre 6-18 anys, donant suport a les seves tasques escolars i organitzant activitats lúdiques.
      Les activitats es realitzen durant el curs escolar en horari de tarda.
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar els infants i joves en tasques escolars.
    • Realització d’activitats en l’àmbit del lleure.
    • Donar suport en els seus processos vitals.

  • Entitat: Creu Roja Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Creu Roja Osona
  • Horari: dimarts o dijous de 10 a 12h
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Informació, prospecció d’ofertes, assessorament i acompanyament a les persones beneficiàries del projecte en la recerca de feina.
  • Tasques a realitzar: 
    • Fer currículum
    • Recerca ofertes a través de les xarxes socials
    • Donar eines per l’autonomia en la recerca a nivell individual i en grups
    • Seguiment de casos

  • Entitat: Creu Roja Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Creu Roja Osona
  • Horari: tardes a determinar
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 4
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport i acompanyament en l’àmbit socioeducatiu dels infants i adolescents.
  • Tasques a realitzar: 
    • Entrevistes a famílies
    • Introducció de dades
    • Disseny i implamentació d’activitats
    • Dinamització dels grups amb infants i adolescents

  • Entitat: Creu Roja Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Creu Roja Osona
  • Horari: dimarts de 19 a 22h
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Detecció, atenció i seguiment de persones que viuen al carrer
  • Tasques a realitzar: 
    • Repartiment d’aliments
    • Entrevistes de valoració i seguiment de les persones ateses

  • Entitat: Creu Roja Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Creu Roja Osona
  • Horari: matins a determinar de 10 a 13h
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Entrevistes, valoració i seguiment de persones ateses a Creu Roja.
  • Tasques a realitzar: 
    • Fer acollida, detecció de necessitats, seguiment i coordinació amb l’equip
    • Introducció dades

  • Entitat: Creu Roja Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Creu Roja Osona
  • Horari: matins i/o tardes
  • Periodicitat: 1 dia a la setmana
  • Nombre de places: 2
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport a l’atenció individualitzada i grupal a persones interessades en fer voluntariat a Creu Roja.
  • Tasques a realitzar: 
    • Entrevistes
    • Dinamització de grups
    • Introducció dades

  • Entitat: Fundació Humanitària pel 3r i 4t Món Dr. Trueta
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Virtual
  • Horari: A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    • Suport i manteniment de la comunicació i les xarxes socials per donar a coneixer l’entitat.
  • Tasques a realitzar: 
    • Actualització i manteniment de les xarxes socials i la comunicació de l’entitat

  • Entitat: AFEV
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Província de Barcelona
  • Horari: Segons municipi o barri
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 15
  • Descripció de l’activitat:
    • Vols ser mentor o mentora i acompanyar un/a adolescent d’ESO de la ciutat?
  • Tasques a realitzar: 
    • El projecte enTàndem consisteix en fer un acompanyament individual durant dues hores a la setmana entre una persona jove voluntària i un/a adolescent (de 12 a 16 anys) que necessita un referent positiu adult.
      El tàndem (parella de mentoria) passa una tarda a la setmana fent activitats lúdiques i educatives (passejar, jugar, fer manualitats, visitar la biblioteca, anar a museus, descobrir els recursos de la ciutat, fer esport…) per millorar el benestar del o de la jove mentorada i les seves competències. La mentoria és un espai per compartir, parlar, donar confiança, sortir del barri, fer diferents activitats culturals, educatives i saludables, fomentar l’autonomia i recolzar al màxim a la persona que acompanyes, que es troba en una situació de vulnerabilitat o que passa per un moment difícil. NO ÉS UN REFORÇ ESCOLAR! Però lluitem plegats per prevenir l’abandonament escolar prematur i per garantir el dret a l’educació de tothom!
      Cada mentor/a compta amb una formació inicial i amb el seguiment, recursos i assessorament d’un referent professional de forma setmanal.
      Ens podeu escriure un whatsapp al 633 264626

  • Entitat: Sant Tomàs
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Manlleu
  • Horari: Una tarda a la setmana. Disponibilitat dilluns-diumenge
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 1
  • Descripció de l’activitat:
    • Pràctica d’activitats esportives i d’oci garantint un entorn de seguretat per la persona atesa on pugui gaudir del temps de lleure amb una persona externa a la llar.
  • Tasques a realitzar: 
    • Caminar, anar a fer el got, acompanyar a la persona en el seu temps de lleure, córrer, jugar a ping-pong, etc.

  • Entitat: ZER El Moianès Llevant
  • Lloc on es realitza el voluntariat: L’Estany, Collsuspina i Sant Quirze Safaja
  • Horari: Laborables matins
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 3
  • Descripció de l’activitat:
    • Mestra conversa anglès educació infantil i primària.
  • Tasques a realitzar: 
    • Suport a tutora

  • Entitat: Associació TEA-Asperger d’Osona
  • Lloc on es realitza el voluntariat: A convenir segons l’activitat
  • Horari: caps de setmana / mati o tarda
  • Periodicitat: Caps de setmana
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Participar i col·laborar a les sortides dels Grups d’Oci de cap de setmana de l’Associació TEA- Asperger d’Osona.
  • Tasques a realitzar: 
    • Persona de suport amb l’objectiu d’assistir a les trobades i dinamitzar les activitats que el professional responsable hagi organitzat

  • Entitat: Associació Casal Claret
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Casal Claret
  • Horari: Dimecres de 9:30 a 11h, divendres de 16:00 a 19:00h i de dilluns a dijous de 17:30 a 19:00h.
  • Periodicitat: Setmanal
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • De dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 Acompanyament a infants i joves en les seves tasques escolars i en activitats lúdiques.
    • Dimecres de 9:30 a 11:00h Tallerista de català amb dones
    • Divendres de 16:00 a 19:00h Botiguera del Cosidor Pas Pas
    • Una classe setmanal com a instructora de ioga amb horari a acordar
  • Tasques a realitzar: 
    • De dilluns a dijous de 17:30 a 19:00 Acompanyament a infants i joves en les seves tasques escolars i en activitats lúdiques.
    • Dimecres de 9:30 a 11:00h Tallerista de català amb dones.
    • Divendres de 16:00 a 19:00h Botiguera del Cosidor Pas Pas.
    • Una classe setmanal com a instructora de ioga amb horari a acordar.

  • Entitat: Associació Centre Resort
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Gurb
  • Horari: A convenir
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Es necessita un/a fisioterapeuta per ajudar a una persona que no té recursos econòmics, per poder treballar la seva motricitat
  • Tasques a realitzar: 
    •  Es necessita un/a fisioterapeuta, per ajudar a treballar la motricitat.

  • Entitat: Associació Centre Resort
  • Lloc on es realitza el voluntariat: Torelló
  • Horari: A convenir de dilluns a diumenge
  • Periodicitat: A convenir
  • Nombre de places: 10
  • Descripció de l’activitat:
    • Necessitem una persona que vulgui fer caminades per l’entorn a Torelló
  • Tasques a realitzar: 
    • Acompanyar als nostres usuaris a fer caminades per l’entorn, per tal d’ajudar-los a mantenir uns bons hàbits

Ets una entitat, i vols publicar una oferta?

Omple aquest formulari

Més informació aquí