La junta del Consell d’Estudiants de la UVic-UCC pel curs acadèmic 2020/2021 ha quedat oficialment constituïda.

El Consell d’Estudiants sempre estarà obert a escoltar qualsevol proposta de canvi, idea, etc. que l’alumnat vulgui proposar per tal de fer progressar conjuntament la UVic-UCC. En aquest sentit, podeu contactar-los a consell.estudiants@uvic.cat per a qualsevol tema que cregueu que els heu de fer saber, i també seguir-los a les seves xarxes socials: Instagram i Twitter.

La distribució de càrrecs és la següent:

• Presidència: Sergi Ferri, estudiant de CAFE (FETCH)
  • Vicepresidència: Faustine Odette Gabard, estudiant d’ADE (FEC)
  • Secretariat: Ferran Serra, estudiant de MEP (FETCH)
  • Responsables intercampus: Mónica Torra, estudiant d’infermeria d’UManresa i Pol Rodón, estudiant d’automoció d’UGranollers.
  • Responsable coordinació delegats/es: Tomás González, estudiant de biologia (FCT)
  • Comunicació: Joel de Palau, estudiant de multimèdia (FCT)
  • Xarxes Socials: Rubén Estévez Álvarez, estudiant de CAV (FEC)
  • Vocal: Adrià Juan Lajunta, estudiant de Biologia (FCT)

D’atra banda, els representants del consell de govern de centre de cada facultat seran:

• Representant de la FCSB: Faustine Odette Gabard
  • Representant de la FETCH: Julián Vasques
  • Representant de la FEC: Sergi de las Muelas,
  • Representant de la FCiT: Sergi Ferri
  • Representant de Medicina: Camila Fernández

Llegiu el comunicat que el CoEs vol fer extensible a tot l’alumnat.