El proper 15 de setembre de 2020 finalitza el termini per sol·licitar la beca de Col·laboració als Estudis per alumnes matriculats a un estudi oficial de la UVic-UCC. L’objectiu d’aquests ajuts és proveir als estudiants d’un suport econòmic per a la realització dels seus estudis i, a més, completar la formació de l’estudiant de manera que pugui aplicar els coneixements i facilitar l’adquisició de les competències tècniques, metodològiques i personals necessàries per incorporar-se a la vida professional. Consulta les places que s’ofereixen.

En el cas dels estudis de grau trobareu tota la documentació i la sol·licitud a uvic.cat/beques dins la pestanya “Altres beques“. Pel que fa als estudiants de màster, ho trobareu a uvic.cat/beques-masters a la pestanya “Beques UVic“.

S’ha de fer arribar la sol·licitud i la documentació (en format PDF Acrobat) al correu electrònic beques@uvic.cat, o bé a través de la Seu Electrònica.