La pluja va respectar la 6a edició del Campus Market de la UVic, que després de tres anys d’aturada per la pandèmia ahir va retornar a Miramarges. Els assistents van poder gaudir de l’evolució de l’Street Art que Toni Ortiz va fer a la plaça dels Emboirats, de la masterclass dels professionals del gimnàs Fitup, de l’actuació improvisada de la Dana de The City Arms i de les crepés de Monjoe.

Com a novetat d’enguany es va organitzar un concurs del Paraulògic de Vilaweb, creat expressament per al Campus Market, que donava dret als participants a guanyar regals directes gràcies a 0% Glúten, Fent País, Flash Estilistes, La Selva de l’Aventura, Natur Estètic Centre Spa, Pretty, Rafting Parc, Teatre L’Atlàntida, Teatre Poliorama, Virunga Pep Gallifa i VP Cosmètics. A més, aquells establiments que no van poder-hi ser físicament també hi van poder tenir presència a través de la plataforma dels UVals.

Ala tarda es va celebrar l’UVic Xou, en el transcurs del qual es van sortejar més de 70 productes i serveis que oferien les entitats presents. Els guanyadors rebran en els pròxims dies una notificació i podran recollir el seu premi a l’Oficina de l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària.

Els establiments que van participar per oferir-nos els seus productes i serveis van ser Acadèmia Casanova, Twoleft, Xokate, Fundesplai, Sant Tomàs, Blocat, DHO, Intecat, Àccura, Fitup, Autoescola Connect RACC, Movento-Sarsa, Vic Trasters, Abacus, Cooperatour, Pianezza, Centre d’estètica Dolors Aguilar, EL Racó de l’Ibèric, Òptica Universitària, Impuls Verd, Club Natació Vic-ETB, Canet Rock i The City Arms.