T’interessen els temes d’Economia Circular? Vols guanyar fins a 3.000€? Participa en el Recircula Challenge 2021 amb la temàtica  Reduïm els residus de la COVID-19! La sostenibilitat no està en quarantena”  i aprèn un munt de coses diferents mentre et diverteixes.

El Recircula Challenge és una competició universitària, adreçada a estudiantat matriculat el curs 2020-21 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat del món, amb l’objectiu d’impulsar solucions innovadores amb base tecnològica en relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu.

Crea un equip, inscriu-te i aprèn a col·laborar d’una manera diferent per resoldre un repte d’ Economia Circular!

Si vols més informació, pots venir a la sessió explicativa virtual per resoldre dubtes el dia 4 de novembre de 18h a 18h45 . Cal inscripció!

A xarxes ens trobaràs amb #RecirculaChallenge2021