Durant els anys com a membre de la comunitat de la UVic tens a l’abast un gran ventall de serveis i recursos que trobaràs a l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària, des d’on gestionem:

–    La pràctica esportiva
–    La participació en activitats culturals i lúdiques
–    Els programes de voluntariat
–    I l’adscripció a col·lectius (teatre, orquestra, coral, lliga de debat)

Si et cal, també t’acompanyem per trobar allotjament, transport compartit i per utilitzar els serveis de suport a l’estudiant: el Servei d’Orientació Psicopedagògica, el Servei d’Atenció a l’Estudiant amb Diversitat Funcional, la Unitat d’Igualtat i la Unitat de Psicologia Clínica.

Per continuar millorant el servei, et demanem que responguis aquesta enquesta. Les respostes rebudes ens ajudaran a oferir uns serveis més ajustats a les teves preferències i necessitats.

El dia 15 d’octubre sortejarem un ordinador portàtil entre totes les persones que hagin emplenat l’enquesta. Consulta les Bases legals sorteig

Enquesta