A partir de demà, 1 de juny, ja es poden sol·licitar algunes de les beques que tens a la teva disposició. Com a novetat, aquest any caldrà tramitar la sol·licitud a través del Campus Virtual des de l’apartat tràmits.

Concretament s’obren les convocatòries següents:

• Segons el grau que curses:
    • Beca Talent Educatiu pels estudiants del grau  de MEI, MEP i doble grau CAFE i MEP que van obtenir la beca el curs 2020-2021.
    • Beca de Medicina pels estudiants del grau en Medicina que van obtenir beca el curs 2020-2021.
  • Segons la teva procedència:
    • Beca social Modolell-Calderó pels estudiants empadronats a la comarca d’Osona que van obtenir la beca el curs 2020-2021.
    • Beca Ciutat de Vic pels estudiants empadronats a la ciutat de Vic com a mínim els dos anys previs a la sol·licitud de la beca.
    • Beca Comtal Vila de Ripoll pels estudiants empadronats a la vila de Ripoll com a mínim els dos anys previs a la sol·licitud de la beca.
  • Segons la teva vinculació amb entitats esportives:
    • Club Balonmano Granollers
    • Club Bàsquet Vic
    • Club Natació Granollers
    • Club Patí Vic
    • Club Patí Voltregà
    • Club Bàsquet Femení Osona

Per conèixer el detall de com i quan tramitar cadascuna de les beques consulta les bases de cada convocatòria en aquest espai web. Si ets estudiant del grau en Medicina, cal que consultis les convocatòries a https://www.uvic.cat/medicina/beques-ajuts.

Per qualsevol dubte o aclariment pots adreçar un correu electrònic a beques@uvic.cat o bé trucar al 938 816 171.