El Passaport cultural és una nova proposta de projecció de la programació cultural universitària i de la ciutat a través del codi QR que consta en el carnet digital de la UVic (TUI, Targeta Universitària Intel·ligent).

Setmanalment al web del Passaport Cultural hi trobareu diferents propostes culturals i a cada activitat us validaran l’assistència a través del QR de la TUI.

Cada activitat equival a 1,5 hores i per tant pots obtenir mig crèdit RAC si assisteixes a 8 activitats i 1 crèdit si participes a 16 activitats durant el curs acadèmic. Només cal validar el QR a l’inici o entrada de l’espectacle/activitat.

Pel què fa als Alumni, al PAS i al PDI, a final de curs participaran al sorteig d’unes entrades a un espectacle Cultural pel fet d’haver participat a mínim 4 activitats del Passaport.

T’hi pots donar d’alta a través del Campus Virtual > UHUB > Passaport Cultural.

Des de l’Oficina de Gestió Cultural es portarà a terme el seguiment de les assistències de cada passaport.

Per ampliar la informació o si tens dubtes contacta amb ogc@uvic.cat