Fins al 17 de març es poden presentar propostes musicals

S’obre la convocatòria per a presentar propostes musicals de la Mostra de Música Jove UVicSona 2023, que organitza l’Uhub. Servei a la Comunitat Universitària amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vic.

Fins al dia 17 de març  tots els grups musicals o bé  solistes i interessats a participar en aquesta nova edició podran fer arribar els seus projectes musicals a través del bloc mon.uvic.cat/uviclife.  Entre totes les sol·licituds se seleccionaran 5 propostes que actuaran en un únic concert el dia 20 d’abril al Parc dels Estudis.

Per participar l’únic requisit és que com a mínim un dels músics/artistes sigui estudiant de la UVic-UCC,  tot i que també es valorarà que hi hagi components femenins o paritat de gènere entre els membres del grup/banda. I que el grup (o solistes) siguin menors de 30 anys (nascuts l’any 1993 o posteriors).