El coronavirus està transformant la nostra manera de viure i ens enfronta, com a societat, a un nou paradigma amb encara molts reptes per resoldre. És per això que Banco Santander, a través de Santander Universitats a la qual pertany la UVic-UCC, llança el repte global ‘Santander X Tomorrow Challenge perquè emprenedors de 14 països tinguin la oportunitat d’aportar solucions innovadores que ajudin a mitigar les seqüeles socioeconòmiques derivades d’aquesta pandèmia.

Aquesta iniciativa es divideix en quatre branques: creació d’ocupació; transformació de les competències personals; reinvenció i reobertura de negocis i indústries; i l’aparició de noves oportunitats de negoci. Els emprenedors podran inscriure fins al 2 de juliol a www.santanderx.com/tomorrowchallenge i les candidatures seran valorades per un jurat format per 12 representants de l’ecosistema emprenedor i directius de banc.

Aquest jurat seleccionarà els 20 millors projectes: cinc per categoria. Els 20 seleccionats, que es comunicaran el proper 16 de juliol, rebran un total d’un milió d’euros en fons i beneficis. Als 20.000 euros en metàl·lic que percebrà cada una de les iniciatives seleccionades, es sumarà el suport transversal del banc i les entitats participants que aportaran més de 100 hores de mentoria d’experts; roadshow amb a l’almenys 5 inversors per projecte per facilitar accés a finançament; assessoria tecnològica i d’innovació de MIT Innovation Initiative, i accés a serveis i llicències de programari.

Des de la Unitat d’Emprenedoria de la UVic-UCC animem a tots aquells estudiants que tinguin un projecte en ment que encaixi en aquestes especificacions a contactar amb nosaltres i presentar aquests projectes a través de l’espai Santander X amb el que comptem a la Universitat. Com sempre, estem obertes a escoltar les vostres propostes i ajudar-vos a dur-les a terme.