La UVic-UCC ha posat en marxa un nou sistema d’atenció a les queixes, reclamacions i suggeriments de l’alumnat i d’altres usuaris i usuàries dels serveis de la Universitat. Aquest nou procediment té com a objectiu oferir una millor atenció assegurant que totes les peticions es responen de manera àgil i satisfactòria. També permetrà detectar aspectes de millora en el funcionament de diferents aspectes de la Universitat i poder introduir canvis.

On pots fer la petició?

Qualsevol alumne/a de la UVic que vulgui fer arribar una queixa, reclamació o suggeriment a la institució, ho pot fer a través dels correus electrònics següents:

També s’ha activat el telèfon 934 921 061, vinculat a un contestador automàtic.

I com funciona?

Un cop tramitada la queixa, reclamació o suggeriment per un d’aquests canals, s’activa el sistema de resposta, que es resoldrà en un màxim de 5 dies lectius. El servei que gestiona les peticions us donarà resposta de forma directa o la farà arribar a la persona/facultat/servei responsable perquè la resolgui en el mateix període de temps.

Amb tot, aquelles queixes, reclamacions o suggeriments que facin referència directa als estudis que curseu o al centre o facultat al qual esteu adscrits, les podeu seguir adreçant als vostres professors/es, coordinadors/es, caps d’estudi o secretaries pels sistemes habituals. Us els resoldran directament o, en cas de no ser possible, us derivaran al nou sistema de queixes per tal que tingueu una resposta ràpidament.

Atenció: totes les queixes, reclamacions i suggeriments han de fer constar el nom i cognom de la persona que les tramita, així com els estudis que cursa o la relació de parentiu (pare, mare…) que té amb l’alumne/a que estudia a la UVic-UCC. No s’atendran peticions que es facin de manera anònima.