Des de l’Oficina de Gestió Cultural (OGC) de la UVic s’estan començant a planificar les reserves d’espais d’exposició de la Universitat per al pròxim 2023-2024.

Per al curs vinent, novament es posen a disposició dels membres de les facultats i serveis de la comunitat universitària, però també d’entitats municipals i institucions vinculades, fruit de peticions i col·laboracions externes, diversos espais dels campus UVic i UMedicina. En concret, es tracta de l’Espai Vernis, situat a l’Edifici B de Miramarges; la rampa de l’Edifici Torre dels Frares; un espai ubicat a la Facultat de Medicina, i la Sala Gòtica del Paranimf, estrenada enguany.

Les persones interessades a exhibir materials en aquests espais es poden posar en contacte amb l’OGC a través del correu ogc@uvic.cat abans de finalitzar el mes de juny. D’aquesta manera, l’OGC podrà tenir una previsió de les pròximes ocupacions i donar prioritat a les demandes de la comunitat universitària.