L’equip de bàsquet femení de la UVic-UCC va assolir una fita històrica als Campionats d’Espanya Universitaris en aconseguir la segona posició en la modalitat de bàsquet 3×3. La competició va tenir lloc els dies 20 i 21 d’abril a Salamanca i hi van prendre part setze equips femenins d’àmbit nacional.

Les jugadores de la UVic van guanyar tots els partits de la fase de grups, de manera que van arribar a quarts de final, on van guanyar la Universidad de Alicante. A la fase de semifinals, també es van imposar davant la Universidad de Zaragoza; però, en arribar a la final, van perdre contra la Universidad Católica de Murcia.

Per la seva part, l’equip masculí va guanyar tres partits dels cinc que hi ha a la fase de grups, i va quedar eliminat de la fase final. L’equip es va classificar entre la 9a i la 13a posició, d’un total de 24.

De l’equip femení, van jugar com a titulars als campionats Ariadna Fontanet Garrido, Júlia Gibert Gonyalons, Carla Ortas Net, Ona Prat Ramírez i Queralt Ribera Badia. Pel que fa a l’equip masculí, els jugadors titulars van ser Marc Cruz Urbaneja, Nil Bartés Rodríguez, Jan Osul Vidal i Joaquim Boix Colet. David Planas ha estat l’entrenador d’ambdós equips de bàsquet 3×3.