El 9 d’abril de 2024 es va celebrar a les instal·lacions del Mas Gurumbau de Taradell el Campionat de Catalunya universitari de Pitch and Putt. Feia més de 10 anys que aquest campionat no es celebrava. L’organització va anar a càrrec del Servei d’esports de la UVic-UCC i de l’Esport Català Universitari (ECU) i va comptar amb la col·laboració de la Federació Catalana de Pitch and Putt, del camp de Mas Gurumbau i de la Secretaria General de l’Esport.

Hi van participar un total de 23 persones de les 12 universitats catalanes. En categoria femenina la guanyadora va ser Martina Nadal de la Universitat Abat Oliva i en masculina el guanyador va ser Lluís Jurada de la UVic-UCC.

El trofeu per equips, en aquest cas, per universitats, se’l va endur la UVic-UCC.