La llista de difusió de WhatsApp per a la comunitat universitària de la UVic continua aquest 2022-2023 com a mitjà informatiu. Es tracta d’un servei que l’UHub, el Servei a la Comunitat Universitària, va posar en marxa el curs passat per permetre a la comunitat assabentar-se d’activitats relacionades amb l’esport, el voluntariat, les activitats culturals i molt altres aspectes relacionats amb la Universitat. No es tracta d’un grup de WhatsApp, sinó d’una eina de difusió de la informació, en què les persones usuàries no poden interactuar.

Pot donar-s’hi d’alta qualsevol membre de la comunitat UVic, sigui estudiant, PDI o PAS. Per fer-ho, cal que s’afegeixi a la llista de contactes el número de telèfon 689 801 180 (UHub UVic) i hi enviï un WhatsApp amb la paraula ALTA. Si es vol deixar de rebre’n informació, ha d’enviar un missatge amb la paraula BAIXA.