La Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) destinarà el mes de juny a reflexionar sobre “la nova normalitat” després de la pandèmia de la COVID-19. Sota el títol “La nova normalitat: l’endemà de la COVID-19”, la Facultat ha organitzat un cicle de quatre webinars amb experts de reconegut prestigi per a poder reflexionar i radiografiar l’endemà de la pandèmia, des del punt de vista polític, social, econòmic i comunicatiu. Els catedràtics Antón Costas i Oriol Amat, el periodista Antoni Bassas, i el filòsof i escriptor Josep Ramoneda participaran d’aquest cicle entre el 2 i el 23 de juny.

Des del deganat de la Facultat expliquen que “la pandèmia de la COVID-19 que ha assolat la nostra societat des de mitjans de març ens ha obligat a fer una pausa a tots plegats: una llarga pausa en el nostre model de vida agitat i hipermediatitzat i, agradi o no, conscients o no, plegat a pautes de consum compulsives fruit de la inevitable digitalització”.

Per això, i davant del fet que tothom parlava d’una nova normalitat quan la pandèmia remetés, comenten que “amb la perspectiva del desconfinament és hora de començar-nos a plantejar quines són les pautes d’aquesta nova normalitat”. Aquest cicle de webinars tindrà els següents horaris, temàtiques i participants:

Aquesta activitat forma part del programa de la Universitat d’Estiu de la UVic-UCC. A totes les sessions s’hi podrà participar a través de la plataforma Zoom i seguir en streaming a través del web www.el9nou.cat. Us podeu inscriure als webinars clicant  més amunt a sobre dels títols de casascuna de les conferències; us apareixerà un formulari que haureu de cumplimentar per tal d’obtenir l’enllaç d’accès.