La Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) organitza un nou cicle de quatre webinars dedicats a la “nova normalitat”, que va donar el tret de sortida el passat dimarts 17 de novembre, a les 9 del matí, amb la ponència del catedràtic i economista menorquí Guillem López Casasnovas. Els següents webinars que es duran a terme fins al 2 de desembre, també compataran amb la presència del catedràtic Raymond Boyle (política i esport del Regne Unit), els professors Alina Bernstein (esport, mitjans de comunicació i perspectiva de gènere), Joan Albert Garcia-Moga (professor d’innovació de la UVic-UCC i d’EADA Business School), i el CEO d’Svenson, Daniel Batlle.

Aquest cicle de webinars tindrà els següents horaris, temàtiques i participants:

Tots els webinars tindran l’accés gratuït pels assistents, prèvia inscripció, als links presentats anteriorment.