El proper 20 de maig, a les 12h, es realitzarà la sessió “Prepara’t per fer una bona entrevista de feina” en format online. Aquesta sessió és l’última del cicle d’orientació professional “I després del grau, què?” d’enguany adreçat a estudiants de 3r i 4t de grau. Durant la sessió es treballaran aspectes a tenir en compte abans, durant i després d’una entrevista de feina.

Sessions d’orientació professional dirigides a alumnes de 3r i 4t de grau

La d’enguany és la sisena edició del cicle “I després del grau, què?” que organitza el Servei de Carreres Professionals. Es tracta d’un cicle d’activitats sobre orientació professional dirigides principalment a l’alumnat de 3r i 4t de grau, que té com a objectiu facilitar l’entrada al món laboral de l’estudiantat. El programa consta de sis sessions en les quals es treballa el procés de recerca de feina en la seva globalitat. Fins ara s’han celebrat les següents sessions:

1. Autoconeixement. En què destaco i què puc millorar?
  2. El currículum, la carta de presentació i com adaptar-los
  3. Activa’t i organitza’t en la recerca de feina
  4. Com dibuixes la teva marca personal a les xarxes socials?
  5. Treballar a l’estranger?

El cprograma compta amb el suport del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) de la Generalitat i del Ministerio de Empleo y Seguridad Social.