Ho faran a través de Hunger4Innovation, una competició d’innovació que se celebrarà al juny, la 5a edició en format online. En aquesta, equips de diferents branques universitàries i de totes parts d’Espanya competiran per presentar la millor proposta i emportar-se un premi econòmic de 500€, en tan sols 24 hores.

Les empreses Fundació La Caixa, Tecnatom, GSK i Fundació Prosegur plantejaran reptes reals i innovadors als estudiants, dins d’un esdeveniment que comptarà amb la participació de més empreses. La competició d’innovació se celebra entre els dies 11 i 12 de juny, de manera online a través de la plataforma Zoom. En aquesta ocasió, únicament seran seleccionats per participar 100 estudiants. El procés de captació ja ha començat, així que no ho dubtis i apunta-t’hi!

La competició està destinada principalment a l’alumnat que es trobi en el segon cicle de grau, és a dir, tercer o quart any.

Equips de 5 estudiants tractaran d’oferir la solució més innovadora al repte plantejat des de l’empresa en només 24 hores, i l’equip guanyador per cada empresa obtindrà un premi en metàl·lic de 500 €. A la vegada, la participació en un supòsit empresarial NO fictici permetrà que els participants adquireixin nous coneixements i competències professionals, així com la posada en pràctica d’habilitats com ara el lideratge, el treball en equip, Pitch Presentations o una visió estratègica, entre d’altres.

Tot això, immersos en un entorn empresarial real en el qual podran demostrar el seu talent a empreses que busquen captar joves talents i oferir noves oportunitats laborals. No obstant això, si et preocupa no haver trobat el teu equip encara, tranquil·litza’t, ja que l’equip de Hunger4innovation s’encarregarà d’analitzar el teu perfil i formar un equip en el qual puguis participar.

Si estàs interessat en poder mostrar i millorar les teves habilitats, interactuar amb empreses líders, obtenir experiència, desenvolupar la teva pròpia idea sobre un repte real, obtenir un premi de 500 € … A què esperes? Apunta-t’hi!

En el següent enllaç podeu veure el resum de la darrera edició: H4I 4ª Edició

Per contactar amb l’equip de Hunger4innovation o obtenir més informació, no dubtis a enviar un correu a: contacto@hunger4innovation.com, o a consultar la seva web Hunger4Innovation.com.