L’aplicació, integrada al Campus Virtual, inclou el formulari per a la Comunicació d’un nou cas amb l’objectiu de facilitar el registre i el control dels casos de Covid-19 de la comunitat universitària. D’aquesta manera, en cas que alguna persona es trobi afectada pel virus (positiu, contacte estret o símptomes compatibles), ho ha d’informar personalment a través d’aquesta aplicació i actualitzar-ne l’estat. L’ús d’aquesta aplicació permet una gestió interna àgil, assegurant el compliment de la protecció de dades i la coordinació i informació amb els diferents actors interns que hi intervenen.

D’altra banda, a l’aplicació hi trobaràs informació necessària sobre la pandèmia, com el Certificat d’Acreditació com a comunitat universitària UVic-UCC i l’autodeclaració per accedir a les instal·lacions de la UVic.

La UVic disposa de diferents informacions sobre com fer front a la covid-19 en l’activitat universitària. D’una banda, pots consultar el Protocol d’actuació i guies ràpides de les mesures covid-19 tant per al personal treballador com per als estudiants, amb un apartat actualitzat de preguntes freqüents que ofereix respostes de forma resumida a diferents qüestions que ens podem fer sobre la nostra actuació davant la situació de covid-19.