“[Treballar a l’UHub] m’ha fet tenir una visió diferent de la Universitat; m’ha permès conèixer amb més profunditat el seu funcionament intern, i també m’ha ajudat en el meu desenvolupament personal gràcies a les experiències viscudes i als coneixements apresos”.

L’Oriol, estudiant de 4t curs de CAFE, està realitzant pràctiques extracurriculars a l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària, on duu a terme, entre altres, tasques vinculades amb la seva formació.

• Oriol, què t’ha suposat a nivell personal el fet de treballar a l’UHub?

D’entrada, treballar a l’UHub m’ha ajudat a conèixer amb més amb profunditat com funciona el servei a la comunitat universitària de la UVic-UCC i totes les activitats i esdeveniments que s’organitzen dins d’aquesta àrea. També em sento més unit a la Universitat que fa uns anys enrere; és a dir, que ha augmentat el meu sentiment de pertinença a la UVic.

D’altra banda, he après a utilitzar noves plataformes informàtiques i a organitzar-me millor la feina, ja que he realitzat tasques per a diferents àrees.

En línies generals m’ha fet tenir una visió diferent de la Universitat, coneixent amb més profunditat el seu funcionament intern, i també m’ha ajudat en el meu desenvolupament personal gràcies a les experiències viscudes i als coneixements apresos.

• Com t’has adaptat a la feina que es desenvolupa al servei?

M’hi he anat adaptant de forma progressiva, escoltant i aprenent de tot el que m’han anat ensenyant els responsables de l’àrea. M’agrada molt poder formar part de l’equip de treball amb el que estic. Hi ha un molt bon ambient de treball.

• Les circumstàncies particulars derivades de la covid-19 han afectat a les tasques habituals que fas al departament?

Està clar que, degut a la situació actual que estem vivint, no he pogut veure el servei amb la seva total normalitat. Hi ha hagut un gran nombre d’activitats i esdeveniments que s’han cancel·lat i que no he pogut presenciar. Des d’un inici l’àrea que més em cridava l’atenció era la d’esports, ja que estic estudiant CAFE. És per això que estic molt content i il·lusionat de la incorporació (a última hora) de la Universitat als Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) per d’aquesta manera poder veure tots els procediments i les gestions que s’han de fer per inscriure els equips a les competicions, dur a terme els entrenaments, etc.

• D’altra banda, amb quin/a company/a de classe aniries a fer un sopar?

He fet grans amistats al llarg de la carrera universitària i faria un sopar amb tots i cadascun d’elles, però si he d’escollir triaria l’Oriol Gay. Des del primer any del grau que hem anat junts i hem compartit molt bones experiències, destacant sobretot l’Erasmus a Liverpool.

• Quin lema et defineix?

Gaudeix del present pensant amb el futur.

• Quina és la teva cançó preferida?

No tinc un estil de música preferit i, en general, m’agrada tot tipus de música, però si n’hagués de dir una seria Sultans of Swing, de Dire Straits.

• Quin ha estat el viatge que més t’ha marcat com a persona? I quin és el proper viatge que somnies fer?

Al llarg de la meva vida he tingut la possibilitat de viatjar a bastants llocs, però destacaria sens dubte l’estada d’Erasmus a Liverpool durant el curs acadèmic 2019-2020. A dia d’avui podria dir que ha estat la millor experiència de la meva vida i ho repetiria mil cops més.

El proper viatge que m’agradaria fer tinc clar que serà amb moto. Marroc em crida bastant l’atenció. Però m’ho he d’acabar de pensar.

• Quin és el teu major somni?

Treballar a l’elit del món de l’esport, concretament del futbol, dins de l’àmbit de la gestió esportiva i  emprendre el meu propi negoci.

• Tens cap record o anècdota viscuda a la Universitat que vulguis destacar?

He viscut moments molt divertits al llarg de la carrera, però sobretot destacaria les nits d’Unigresca amb els meus companys de classe i amics. Ara mateix es troben molt a faltar moments com aquests.