L’Antoni estudia actualment el grau en Mestre d’Educació Primària i anteriorment havia cursat els estudis de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport (CAFE). Des de fa tres temporades exerceix el càrrec d’entrenador de l’equip sènior masculí de l’Osona Rugby Club CRANCS. També havia entrenat el sènior femení del mateix club durant dues temporades. D’altra banda, presta la seva ajuda també a la categoria sub14 i al que es coneix com a “Escoleta” (sub12, sub8 i sub6). Tot dins del mateix club.

Tot el que vaig aprendre durant els estudis de CAFE em va fer canviar la meva visió de l’esport i em va servir per ser un millor entrenador. […] I l’actual etapa com a MEP (Mestre en Educació Primària) em serveix per aprendre a fer créixer, no només esportivament, sinó també com a persones, als més joves del club”

• Antoni, d’on et ve aquesta afició?

Vaig descobrir el rugbi quan vaig entrar a la Universitat a través del l’equip Garrins i garrines.

• Per què t’hi dediques?

Sempre m’han cridat l’atenció tota classe d’esports, però el rugbi fa treure la millor part de tothom; et fa esforçar-te al màxim, no per tu mateix, sinó per als altres. A nivell d’entrenador és un esport molt complet que toca tots els factors esportius (emocional, físic, tàctic…) que en altres modalitats no he trobat.

• Què et fa sentir?

De tot, però sobretot, em fa sentir viu.

• Quins sacrificis, renúncies o esforços et requereix?

La veritat és que cap, faig el que m’agrada.

• Quins beneficis, aprenentatge i habilitats et proporciona?

Com qualsevol esport els beneficis físics i saludables són inherents, però aquest esport em proporciona seguretat a mi mateix i la cultura de l’esforç.

• Com ho compagines amb la Universitat?

Ho compagino bé, en època de molt estrès causat per entregues de treballs, exàmens o durant la realització del TFG m’anava molt bé desconnectar, córrer i oblidar les responsabilitats acadèmiques anant al camp.

• El que estudies i el que fas “després de classe” té relació d’alguna manera? Els estudis contribueixen al “després de classe” o viceversa?

En el meu cas sí. Faig d’entrenador des de fa 16 anys i tot el que vaig aprendre durant els estudis de CAFE em va fer canviar la meva visió de l’esport i em va servir per ser un millor entrenador. Fins i tot la meva actual etapa de MEP (Mestre en Educació Primària) em serveix per aprendre a fer créixer, no només esportivament, sinó com a persones, als més joves del club.

• Una cançó: Starway to Heaven, de Ledd Zeppelin.
  • Una sèrie: Vikings.
  • Tres adjectius per definir la UVic: Accessible, acollidora i rural.
  • Amb quin professor/a aniries a fer una birra: Dídac Herrero.
  • El teu espai preferit de la UVic: Pati posterior a la Torre dels Frares, un lloc tranquil.
  • Què trobaràs a faltar quan et graduïs? La vida universitària.
  • Què no trobaràs a faltar quan et graduïs? Les nits despert per entregar treballs.
  • El teu lloc/manera de desconnectar: La muntanya, sobretot a la zona de Sau.
  • El viatge de la teva vida: Senegal.