Les Fases Finals dels Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) d’Esports d’Equip del curs 2023/2024 tindran lloc a Mataró els dies 5, 6 i 7 de març.

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha destacat en aquests campionats, amb la classificació de 4 dels 9 equips que va presentar en total per a la fase final. A la fase final competiran els equips UVic-UCC de bàsquet femení, futbol 11 femení, futbol sala masculí i rugbi 7 masculí.

L’equip de bàsquet femení es va classificar directament per a les fases finals després de guanyar la Copa Universitària de Bàsquet celebrada al novembre passat. El futbol 11 femení va assegurar la seva presència a les fases finals classificant-se com a primer de grup, amb victòries sobre la UPC (0-1) i la UAB (1-6). El futbol sala masculí va liderar el seu grup amb una victòria sobre la URV (0-2) i un empat amb la UB (2-2). Finalment, l’equip de rugbi 7 masculí, compost per estudiants del Grau de Fisioteràpia, va guanyar 8 dels 10 partits disputats per accedir a la fase final.

Malgrat no classificar-se, els equips que no van aconseguir passar mereixen reconeixement pel seu bon rendiment. Especialment l’equip de volei femení, que, tot i no obtenir victòries, va competir d’un forma molt ferma. L’equip de futbol 11 masculí, que havia arribat a les fases finals els últims cursos, es va quedar fora de la classificació per la diferència d’un únic gol.

La UVic-UCC expressa el seu agraïment a tots els estudiants per la seva participació i representació de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya en els Campionats Universitaris 2023/2024.