Curs “Salut, drogues i sexualitats saludables”

Si ets estudiant de la Universitat de Vic i vols formar-te per a ser Agent de Salut en temes de drogues, sexualitats i gènere; si tens ganes de liderar campanyes de promoció de la salut en la teva facultat, llavors aquesta informació t’interessa.

Vine a formar-te amb nosaltres en la promoció de les sexualitats saludables, prevenció i reducció de riscos en el consum d’alcohol i altres drogues des d’una perspectiva de gènere on, a més d’adquirir els coneixements teòrics, podràs posar-los en pràctica dissenyant una campanya preventiva a implementar al teu campus universitari.

Aquest curs està subvencionat, per la qual cosa no té cost per a estudiants UVic i al finalitzar obtindràs el reconeixement d’1 crèdit RAC i un certificat d’Agent de Salut EPF.Fa falta inscripció prèvia. Són places limitades. No et quedis sense la teva!

Calendari: Dimarts, de 13-15h
21 i 23 de març 11, 18 i 25 d’abril
2, 9, 16 i 23 de maig Lloc: Aula F201. Campus Miramarges

Preu: Gratuït
By |2023-01-11T17:13:37+02:0011 de gener de 2023|Comunitat|

Compartiu aquesta història. Trieu la vostra plataforma!