Des d’avui ja està disponible el concert de Mar Pujol en format audiovisual enregistrat durant la segona edició de les UVic Ràdio Sessions a l’Aula d’Educació Visual i Plàstica de l’edifici B de Miramarges. En un ambient íntim i acollidor, la cantaurora del Lluçanès va oferir dues actuacions de vint minuts de durada en què va donar mostra de les seves creacions i va generar una atmosfera de complicitat amb el públic assistent.

Les actuacions de les UVic Ràdio Sessions són concerts gratuïts i de petit format que volen acostar la música a diferents espais de la Universitat. A més dels concerts en directe, a partir de les actuacions es preparen unes peces audiovisuals, vídeos i pòdcasts breus, que es poden compartir a través de diverses plataformes, com YouTube, les xarxes socials i les plataformes de pòdcast. Aquesta proposta s’impulsa des de la Facultat d’Empresa i Comunicació i compta amb el suport de l’Oficina de Gestió Cultural de la UVic, i amb la col·laboració de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Vic.

La tercera edició de les UVic Ràdio Sessions tindrà lloc la primavera vinent i portarà la música en petit format a un nou lloc de la UVic.