L’Eloi és un jove treballador amb Síndrome de Down que forma part del Programa de Convivència que lidera la UVic-UCC i que actualment cerca 3 companys/es de pis amb qui compartir el seu dia a dia. T’hi animes? Gaudiràs d’una experiència única i compartiràs allotjament amb l’Eloi i altres estudiants universitaris a un pis molt proper a la Universitat a un preu bonificat. Si t’interessa, adreça un correu electrònic a la Sarah Mir, la responsable del projecte, a suport.diversitat@uvic.cat

L’Eloi Collell treballa a la Creu Roja des de fa 13 anys, forma part de la colla castellera dels Sagals d’Osona i ha sigut nedador de competició amb el Club CAR, que depèn de l’Associació Sant Tomàs. De fet, Collell acumula medalles de multitud de competicions guanyades, entre elles la mitja dotzena de guardons que es va endur dels Special Olympics el 2016, el certamen per a persones amb discapacitat més important d’Europa. A més, el coneixereu per ser l’entranyable presentador del programa de TV3 Per què volen els avions? Des de fa tres cursos que participa de l’experiència de conviure amb universitaris a Vic i també de gaudir moments amb altres estudiants voluntaris que li donen suport en diferents aspectes de la seva vida, sempre assessorats i tutoritzats per personal expert del Servei d’Atenció a l’Estudiant amb Diversitat Funcional (SAEDF). La gratificant experiència l’impulsa a cercar nous estudiants per al present curs acadèmic amb qui compartir la rutina.