El Banc Santander presenta el programa “Becas Santander English Up” de formació online en capacitats lingüístiques que llança conjuntament amb el British Council i que té com a objectiu donar suport als universitaris en el desenvolupament de competències demandades per al món laboral. S’oferiran 11.100 beques a les quals poden optar alumnes matriculats que hagin estat beneficiaris d’una Beca General del Ministeri per a estudis universitaris (MEC) o que van rebre una de les beques Generals del Ministeri per a estudiants d’estudis postobligatoris durant el curs 2019/20 i que tinguin un bon expedient acadèmic.

El programa s’estructura en 3 fases:

• Fase 1: s’entregaran 10.000 beques als 10.000 alumnes de grau i de postgrau que hagin obtingut beca MECD o similar durant el curs immediatament posterior a la sol·licitud de la beca i amb millor expedient acadèmic. La inscripció per aquesta fase ja està oberta i s’acabarà el proper 26 d’octubre. En aquesta fase els beneficiaris rebran una formació d’anglès online d’autoaprenentatge no tutoritzat, amb un curs de LearnEnglishSelect del British Council (175 hores d’autoaprenentatge interactiu amb vídeos i activitats) i rebran un certificat d’aprofitament del curs.
  • Fase 2: s’entregaran 1.000 beques formatives MyClass als 1.000 universitaris que hagin tingut un millor rendiment en la 1a etapa formativa (la selecció serà realitzada pel British Council). Es tracta d’una formació online de 15 hores tutoritzada.
  • Fase 3: s’entregaran 100 beques dirigides als 100 universitaris que hagin tingut un millor rendiment a la 2a etapa formativa (la selecció serà realitzada pel British Council). Les beques d’aquesta fase consistiran en un viatge al Regne Unit amb un programa d’immersió lingüística i cultural durant 3 setmanes en una Summer School d’una universitat britànica durant els mesos de juliol i/o agost.

Trobaràs tota la informació a uvic.cat/beques a l’apartat “Idiomes”.

Termini de convocatòria: fins el 26 d’octubre de 2020.