La Xarxa Vives d’Universitats impulsa el concert Música de poetes, al qual participaran totes les universitats que formen part d’aquest organisme per celebrar conjuntament la revetlla de Sant Joan amb cantautors i intèrprets de tot l’àmbit geogràfic Vives, que cantaran les seves versions preferides de la poesia en català musicada. Serà també una acció musical com a mostra d’agraïment a l’estudiantat, al professorat i al personal de totes les universitats de la Xarxa. Es difondrà mitjançant la plataforma gratuïta Instagram Live, que permet seguir-lo en directe i en diferits fins a les 24 hores posteriors, concretament des de l’Instagram de la Xarxa Vives i el de cada universitat participant. La UVic-UCC estarà representada per Gemma Humet i Coloma Bertran, que actuaran a les 12.30h.

Programació de la jornada

Horari Artista Universitat de referència
11:30 h Andreu Valor Universitat d’Alacant
11:40 h Gerard Abril Pons (veu) i Andreu Riera Gomilla (piano) Universitat de les Illes Balears