L’equip de volei mixte de la UVic-UCC va visitar el Centre Penitenciari de Lledoners de Sant Joan de Vilatorrada. L’acció, va ser coordinada pel Servei d’Esports, l’Oficina de Voluntariat i l’estudiant d’Eduació Social, Ismail Chaabouchi, que està fent pràctiques del grau en aquest centre.

L’activitat va consistir en fer un partit de volei entre l’equip de volei mixt de la UVic i un grup de presos, i després van fer un partit barrejant-se les jugadores i jugadors dels dos equip.

L’acció va servir als estudiants per conèixer la realitat del día a día de la presó, i als presos per realitzar una activitat esportiva i de social·lització.

Després d’establir lligams amb l’educadora del centre la relació tindrà continuïtat en diferents àmbits.