El dissabte 19 de juny de 2021 la UVic-UCC organitza la 2a edició de la Cursa d’Orientació popular de Vic. És una activitat esportiva popular, oberta a tothom, en la qual els participants han de cercar unes fites assenyalades en una mapa en el menor temps possible.

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya organitza aquesta cursa amb l’objectiu de recaptar diners per l’associació Ashes. Tots els ingressos aniran destinats íntegrament per aquesta causa. L’edició passada es van destinar a La Marató de TV3.

Tot i ser una cursa, els participants se la poden prendre com una agradable passejada per Vic o com una activitat atlètica competitiva. La participació està oberta a tothom, per totes les edats, i la inscripció pot ser de forma individual o en grup. No cal cap tipus d’experiència prèvia per participar.

Per participar només cal vestir roba còmode. L’organització facilitarà l’avituallament i l’aigua.

La cursa s’emmarca dins la Fira VicActiva’t que es celebrarà a Vic els dies 18, 19 i 20 de juny.

Agraïm la col.laboració de les següents empreses i entitats:

Inscripcions: mon.uvic.cat/cursa-orientacio/