La Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa (UDUTE) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, aporta al professorat l’ajuda necessària per respondre als reptes del canvi tecnològic i pedagògic dels nous paradigmes educatius.

Imparteix formació, dona suport tecnopedagògic, aprofundeix en l’ús de les plataformes disponibles a la UVic i n’avalua la possible incorporació de noves, ajuda a crear propostes atractives, flexibles i riques, i dona suport a la gestió de la documentació acadèmica.

Tot sempre responent a la diversitat d’estudiants i contextos i seguint el model de formació de la UVic-UCC.

De manera continuada, es coordina amb diferents unitats de la universitat com ara l’Àrea de les TIC, UMèdia, la Biblioteca, el Centre d’Innovació en Formació i Educació (CIFE) , l’Oficina Tècnica del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i els centres docents.

D’esquerra a dreta:

Director
Richard Samson
rsamson@uvic.cat

Gestió de projectes
Anna Ballús
anna.ballus@uvic.cat

Assessorament tecnopedagògic i formació
Elena Molina
elena.molina@uvic.cat

Documentació, informes i coordinació transversal
Eulàlia Massana
eulalia.massana@uvic.cat

Multimèdia
Ricard Parra
ricard.parra@uvic.cat

Últimes notícies

Dóna un toc especial al teu curs!

22 juliol 2025|

Imatge de freepik.com La interacció usuari-ordinador no és tan important en els cursos presencials, on la interacció social de treball en grup i la interacció directa amb l'equip docent són constants. A més, [...]

Moodle 4.5. Destacats de la nova versió

11 juliol 2025|

De cara al curs 2025-2026, hem fet una actualització de versió de Moodle a les nostres aules de docència.  Hem passat de la versió 4.4 de Moodle a la versió 4.5 (d'octubre de 2024). Aquest [...]

La UDUTE al FIET 2025

26 juny 2025|

Enguany l'edició del Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia (FIET) s'ha organitzat des del Grup de Recerca en Construcció del Coneixement (GRECC) de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. S'ha centrat en la construcció [...]