A continuació trobareu el resum realitzat pel Director del CIFE, Antoni Portell, de les #jibpuvic del dia 06 de Febrer:

La Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques d’ahir els i les assistents vam tenir l’oportunitat, com el mateix Pere Quer, Vicerector d’Ordenació Acadèmica i Professorat, afirmava a la presentació de l’acte, d’omplir de contingut i posar significat a moltes paraules que darrerament sonen a la nostra Universitat i que és important conèixer i contextualitzar.

D’aquesta manera, termes com ara la internacionalització de la nostra universitat, o les competències transversals dels estudiants, o el model de formació, o l’avaluació formativa, o la multimodalitat i digitalització de l’ensenyament, o el pla de formació permanent del professorat o la unitat de suport a la docència van acompanyar-nos i van començar a ser-nos properes a partir d’un interessant intercanvi que es movia de manera àgil i reflexiva des dels plantejaments institucionals i estratègics, de la mà del VOAP, fins a la concreció ja a peu d’aula amb la presentació d’experiències i pràctiques docents que s’aproximen com proposava el títol de la Jornada al nostre singular model de formació.

Notar, això sí, que es va comptar amb una minsa assistència, certament menys que la que s’havia inscrit, fet que també ens porta a la reflexió més enllà del fet que no dubtem que les persones assistents faran de corretja de transmissió als seus propis centres i departaments, tots ells hi eren presents, al mateix temps que us fem avinent que podeu trobar tot el que es va tractar al llarg de les quatre hores llargues de trobada al Campus virtual, tant a Comunitat/CIFE/Docència i Innovació com també a l’Aula de Bones Pràctiques que la Unitat de Suport a la Docència ha creat a la nostra plataforma Moodle. és precisament en aquest darrer espai virtual on hi trobareu tot el seguiment que es va fer de la Jornada a través del Twitter, a #jibpuvic.

Esperem, doncs, que tot plegat sigui del vostre interès. I no cal dir que per a qualsevol cosa ja ens sabeu.

Cordialment,

Antoni Portell i Llorca