Agost 2022: ja hi ha una versió més nova d’aquesta guia.

Estem de sort!

El Gabinete de Tele-Educación de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM) acaba de publicar i compartir la darrera versió del seu Manual Moodle 3.9 para el profesor. Està actualitzada a la versió 3.9 de Moodle que es la versió que tenim en aquests moments a la nostra Universitat i que de fet és la darrera versió de Moodle. Aquest manual, que ja porta diverses edicions que tracten versions anteriors de Moodle, és una de les millors referències actuals per a professorat en format de llibre.

Com a novetats d’aquesta versió 3.9 de Moodle, trobem la integració d’H5P, millores en els filtres d’usuaris, accesibilitat i navegació, i també inclou canvis en el sel·lector d’activitats i la incorporació en el nucli del Safe Exam Browser, que ja vam referenciar en un article anterior i que està actualment en fase de proves a les nostres aules d’informàtica.

Per tant, felicitats a l’equip de la UPM! Us facilitem el text aqui, amb els enllaços a la pàgina del repositori UPM  i l’arxiu PDF per poder descarregar.