El 5 de maig de 2021 el Consell de Govern de la UVic-UCC ha aprovat la Normativa d’ús d’eines i formats digitals per a la docència i l’avaluació.

Aquest document endreça i sistematitza acords que s’emmarquen en la legislació actual i que ens indiquen clarament què es pot fer i què no pel que fa a l’ús d’eines digitals, tant de les que disposàvem fins ara com d’altres que, a causa de la situació ocasionada per la pandèmia de la COVID-19, hem adoptat de manera urgent.

En aquesta normativa es fixen, doncs, els drets i usos dels materials docents, com hem d’utilitzar els recursos digitals que ens ofereix Moodle (entre ells els qüestionaris per fer proves avaluatives en línia), quina gestió hem de fer de les càmeres, micròfons i enregistraments en els diferents contextos de docència, i altres temes relacionats.

Podeu consultar aquesta i altres normatives al Campus virtual>Comunitat>Institució, seleccionant la pestanya “Normativa propia de la UVic-UCC i marc legislatiu”.

Mesures especials d’avaluació davant la Covid-19

L’aprovació de la normativa mencionada coincideix en el temps amb la difusió pel Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals del document Avaluacions. Orientacions davant la Covid-19 per al PDI. Aquest document s’emmarca en el conjunt d’accions informatives relacionades amb la resposta a la pandèmia, totes recollides a la pàgina de Benestar i Seguretat Informació sobre la COVID-19.