Si participen diverses persones a l’equip docent d’una assignatura, pot ser àgil gestionar totes les sessions Zoom des de la coordinació de l’assignatura.

Cal tenir en compte que no podem celebrar més d’una reunió a la vegada associada amb cada compte Zoom. Per tant, si volem fer sessions concurrents a la mateixa assignatura, caldrà fer servir diferent comptes Zoom. Zoom ens ofereix una eina per resoldre aquesta situació. Perquè una sola persona pugui gestionar les reunions de més d’un compte, Zoom té l’eina “Scheduling privilege”. Amb aquesta opció podem donar permís a un altre membre de l’equip docent per agendar sessions associades al nostre compte.

Aquests són els passos que s’han de seguir.

1. Accedeix al compte Zoom de la UVic-UCC: https://uvic-cat.zoom.us/.

2. Selecciona “Accede” i escriu les credencials del compte.

3. Selecciona del menú lateral esquerra l’opció Settings/Configuración.

4. Visualitza la part inferior de la pàgina, a la secció Other/Otros.

5. Afegeix l’email de la persona a la qual vulguis cedir el rol de programar una sessió en nom teu.

6. Confirma l’assignació.

Un cop realitzats aquests passos, si entrem al perfil personal, observem que a la pestanya de configuració Other / Otros ja s’hi contemplen les persones autoritzades a definir sessions en nom nostre. També s’hi observa les persones que ens han donat permís per reservar en el seu nom.

Per a més informació, consulta l’ajuda de Zoom.