A la Unitat de Docència Universitària i Tecnologia Educativa estem ben enfeinats!

Com que a partir del 21 de novembre d’enguany, ja no disposarem de llicències UVic individuals de Zoom, ens estem preparant perquè tota la comunitat pugui utilitzar MS Teams per fer videoconferències.

El sector de videoconferències és un sector molt dinàmic i, tot i que Zoom ofereix un servei excel·lent, tant per les seves prestacions com per la facilitat d’ús i integració amb l’aula Moodle, es tracta d’un servei de pagament amb un cost addicional per la UVic-UCC. Paral·lelament, al llarg dels últims temps hem vist moltes millores a la plataforma de videoconferència de MS Teams, integrada al paquet Microsoft 365 (llicència educativa) de la Universitat.

I ho tenim tot a punt!

Farem dues sessions de formació en format híbrid (a través de Zoom i presencialment a l’espai VS001 de l’edifici del Remei):

• 25-10-2023, de 12:00h a 14:00h

• 02-11-2023, de 15:00h a 17:00h

Us podeu inscriure a través de l’apartat del Campus Virtual > Comunitat > CIFE > Oferta formativa > Inscripció oberta.

Plaça de la Noguera de Vic

Wiki de recursos docentsA més, hem publicat una sèrie de guies per utilitzar MS Teams com a sistema de videoconferències que podeu consultar ja al wiki de recursos docents de la universitat.

I, com sempre, si teniu algun dubte, podeu trobar-nos a l’URespon de la UDUTE.

Sobre els enregistraments

Canal Uvic-MedialRecordeu que leina institucional de gestió de vídeos és Medial.

La informació de què es pot enregistrar i què cal conservar, que es regula a la Normativa ús d’eines i formats digitals en el desenvolupament de la docència i de l’avaluació aprovada al Consell de Govern de 5 de maig de 2021, la trobareu a la  Guia per a l’enregistrament i conservació de material audiovisual.

Trobareu aquests dos documents a Campus Virtual > Comunitat > Institució > Legislació universitària > UVic-UCC > Comunitat universitària > Serveis de suport a l’activitat universitària.

Accés a normatives d'enregistraments