Vés al contingut
UCoworking soterrani C

UCoworking, espais de treball compartit

Són espais transeversals d'ús per a tota la comunitat, repartits pels diferents edificis, que funcionen com a espais de vida universitària, punts de trobada, espais per compartir, de reunió, de treball, d'atenció, d'esbarjo..., tant de forma col·lectiva com individual. Tots ells disposen de les comoditats i instal·lacions necessàries, així com de diferents formats, cosa que permet de tenir a l'abast l'espai adequat per a l'activitat a desenvolupar-hi. N'hi ha d'oberts i de tancats, a l'interior i a l'exterior, amb taules i cadires mòbils, amb butaques i sofàs, parets rotulables, connectivitat a la xarxa i endolls, petites grades, llocs de treball equipats amb ordinadors, etc. Tots aquests espais fan que en qualsevol racó del campus s'hi pugui viure la Universitat.

UCoworking informàtica (edifici B)
    Mesures de seguretat generals
    • Cal respectar l'espai, l'àrea de treball i l'equipament de l'aula.
    • Cal mantenir una bona actitud dins de l'aula. No s'ha de jugar, córrer, cridar, etc.
    • Cal mantenir les zones netes i endreçades.
    • No es pot menjar ni beure a les aules.
    • No es poden guardar aliments o begudes als armaris.
    • Equipament i instal·lacions:
      • Cal fer ús de l'equipament tenint en compte la fitxa tècnica de funcionament.
      • Cal apagar tots els equips informàtics en sortir de les aules.
      • Instal·lació de llum: cal racionalitzar-ne al màxim el consum.
    • Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
    • Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
    • Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.
    Mesures de seguretat en l'ús d'ordinadors: portàtils i ordinadors de sobretaula
    • Cal ajustar la mida i resolució de la pantalla de l'ordinador en funció de la distància de visió.
    • Cal adequar l'alçada de la cadira al tipus de treball.
    • Cal mantenir l'esquena recta i recolzada al respatller de la cadira.
    • Actualment també es recomana que el tronc estigui cap enrere, a uns 110 o 120º.
    • S'han d'evitar els girs i inclinacions frontals o laterals del tronc.
    • Cal anivellar la taula a l'alçada dels colzes.
    • Davant del teclat de l'ordinador, s'ha de deixar un espai suficient perquè les mans puguin reposar sobre la taula.
    • Cal mantenir una distància de lectura superior a 400 mm.
    • No s'haurien d'utilitzar els equips portàtils com a sistema habitual de treball.
    • Cal controlar dels reflexos que pot generar la llum en entrar per la finestra, mitjançant cortines.

     

    Postura de l'ordinador

    En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:

    • Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
    • Cal fer ús d'ampolles reutilitzables per al consum d'aigua. Es poden reomplir a les aixetes amb filtre de carbó actiu als espais UCoworking office.
    • Cal apagar els llums sempre que s'estigui fora més de 5 minuts, en cas que no sigui un espai amb detectors de presència.
    • Cal apagar els equips electrònics (ordinador, pantalla de projecció, etc.) abans de sortir de l'espai.
    • Cal ventilar preferentment en franges horàries de calor o fred moderats.
    • Cal tancar les finestres abans de sortir de l'espai.
    Estudiants

    lesiónincendiosevacu alumnconfinament

    Personal docent durant activitat acadèmica

    lesiónincendiosevacu profconfinament

     

    Normatives

    La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.

    Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.


    Sala Emili Teixidor

    Reserva l'espai    

    Espai
    A101 - Sala Emili Teixidor


    Capacitat
    14


    Gestió de la reserva

    Espai tancat, accés amb reserva prèvia. Cal validació per part del moderador.


    Accés
    Amb targeta


    Localització

    Edifici A de Miramarges, planta primera 
    C/ Miramarges, 4 
    08500 Vic

    Mobiliari

    Taula de grans dimensions amb connexions per a l'ordinador portàtil, cadires encoixinades


    Equipament

    Ordinador, canó de projecció, altaveus, enfosquidors, sistema d'audioconferència, llums regulables


    Connexió

    Cablejada i sense cable (wifi)


    Polivalència
    No


    Flexibilitat
    No


    office b secretaría

    Reserva l'espai    

    Espai
    B - Office de la secretaria de la FCSB


    Gestió de la reserva

    Espai obert


    Accés
    Lliure


    Localització

    Edifici B de Miramarges, primera planta 
    C/ Sagrada Família, 4 
    08500 Vic


    B informática

    Reserva l'espai    

    Espai
    B - Zona d'informàtica


    Gestió de la reserva

    Espai obert


    Accés
    Lliure


    Localització

    Edifici B de Miramarges, primera planta 
    C/ Sagrada Família, 4 
    08500 Vic


    Zona claraboia

    Reserva l'espai    

    Espai
    B - Zona de claraboia


    Gestió de la reserva

    Espai obert


    Accés
    Lliure


    Localització

    Edifici B de Miramarges, primera planta 
    C/ Miramarges, 4 
    08500 Vic

    Mobiliari

    Taules rectangulars, taula rodona, barra, cadires blanques


    Equipament

    Pantalles d'ordinador


    Connexió

    Wifi


    Polivalència


    Flexibilitat
    No


    B000

    Reserva l'espai    

    Espai
    B000


    Capacitat
    30


    Gestió de la reserva

    Espai obert


    Accés
    Lliure


    Localització

    Edifici A de Miramarges, planta primera 
    C/ Miramarges, 4 
    08500 Vic

    Mobiliari

    Grada amb coixins, sofàs taules i cadires


    Equipament

    Pantalles d'ordinador


    Connexió

    Wifi


    Polivalència


    Flexibilitat
    No

    Loading content ...
    Loading content ...
    Loading content ...
    Loading content ...
    Loading content ...
    Loading content ...