Laboratori de fisiologia i valoració funcional
Situat a l'edifici de la zona esportiva, el Laboratori d'entrenament, valoració funcional i anàlisi biomecànica compta amb la tecnologia necessària per fer proves d’esforç (anàlisis de gasos en cinta o cicloergòmetre), de rendiment físic (Monark “wingate", plataforma de forces) i de millora funcional (màquines inercials) per als esportistes. Permet que els estudiants aprenguin de forma pràctica la realització de valoracions i diagnòstics funcionals i ho puguin vincular a la resolució de casos reals. Aquest espai ofereix la possibilitat d'accedir a programes informàtics i tecnologia específica que l'estudiant es trobarà en l'àmbit professional i, en definitiva, integrar d'una manera aplicada la relació entre teoria i pràctica.
Espai
ZE103
Localització
Edifici CEEAF de la Zona Esportiva, primera planta
C/ Antoni Vila Cañelles, 3
08500 Vic
Graus que s'hi imparteixen
- Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
- Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport / Mestre d'Educació Primària amb Menció en Educació Física
Capacitat
18
Accés
Amb targeta
Equipament
-
Accessibilitat
L'edifici és accessible
Fitxes d'equipament
Mesures de seguretat i ús
- Mesures de seguretat generals
- Cal respectar l'espai, l'àrea de treball i l'equipament de l'aula.
- Cal mantenir una bona actitud dins de l'aula. No s'ha de jugar, córrer, cridar, etc.
- Cal mantenir les zones netes i endreçades.
- No es pot menjar ni beure a les aules.
- No es poden guardar aliments o begudes als armaris.
- Equipament i instal·lacions:
- Cal fer ús de l'equipament tenint en compte la fitxa tècnica de funcionament.
- Cal apagar tots els equips informàtics en sortir de les aules.
- Instal·lació de llum: cal racionalitzar-ne al màxim el consum.
- Cal respectar i complir les obligacions indicades en les senyalitzacions de les instal·lacions de la Universitat.
- Cal comunicar qualsevol incidència que es detecti o que es trobi a les instal·lacions a través d'UVic Respon.
- Cal fer ús de les escales. No es poden emprar cadires, taules o altres elements de mobiliari per enfilar-se.
Ecocampus
En l'àmbit de la sostenibilitat, s'han de tenir en compte les consideracions següents:
- Cal fer un consum racional d'aigua i llum.
- Cal fer ús d'ampolles reutilitzables per al consum d'aigua. Es poden reomplir a les aixetes amb filtre de carbó actiu als espais UCoworking office.
- Cal apagar els llums sempre que s'estigui fora més de 5 minuts, en cas que no sigui un espai amb detectors de presència.
- Cal apagar els equips electrònics (ordinador, pantalla de projecció, etc.) abans de sortir de l'espai.
- Cal ventilar preferentment en franges horàries de calor o fred moderats.
- Cal tancar les finestres abans de sortir de l'espai.
- Cal dipositar cada residu al contenidor corresponent.
Emergències
- Estudiants
- Personal docent durant l'activitat acadèmica
Normatives
La majoria de les instal·lacions de la Universitat són accessibles i compleixen les normatives d'accessibilitat.
- Decret 135/1995, de desplegament de la Llei 20/1991, de promoció de l'accessibilitat i de supressió de les barreres arquitectòniques, i d'aprovació del Codi d'accessibilitat (derogada per la Llei 13/2014, de 30 d'octubre, d'accessibilitat)
- Codi tècnic de l'edificació (DB-SUA) d'àmbit estatal
- Reial decret 640/2021, de 27 de juliol, de creació de reconeixement i autorització d'universitats i centres universitaris i acreditació institucional de centres universitaris.
Totes les obres de nova construcció es basen en el Manual d'estil d'Infraestructures de la UVic-UCC, elaborat per l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals que, en altres punts, marca les pautes i els criteris que cal seguir per complir la normativa d'accessibilitat i, per tant, n'assegura l'aplicació.