Vés al contingut

Formació sobre la COVID-19 de la UVic-UCC

Encetem el projecte de formacions personalitzades i dinàmiques sobre benestar i seguretat laboral amb la formació sobre la COVID-19. Des del passat dimecres dia 24 de març i durant un període de dos mesos, el personal treballador de la UVic-UCC pot realitzar aquesta formació.

L’objectiu de la formació és oferir a les persones treballadores la informació necessària sobre com gestionar les diferents situacions provocades per la COVID-19 a la Universitat.

Es va fer un vídeo com a eina de presentació d’aquesta formació que pots veure aquí.

formació

Vídeo de la formació

Com és la formació?

El vídeo està presentat per personal de la UVic-UCC:

• En el cas del bloc 1, el Dr. Carles Blay dona una informació general sobre la COVID-19, què és, com es transmet, quins símptomes presenta, quines són les mesures de prevenció generals, com ens hem de cuidar a nivell emocional i informació actual de la pandèmia.

• El bloc 2 és sobre la gestió de la COVID-19 a la UVic-UCC i està presentat per la Mariona Casas, professora de i coordinadora del Doble Grau de Mestre d’Educació Infantil – Mestre d’Educació Primària, i Xavier Palomar, professor i cap d’Estudis de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar. En aquest bloc també hi intervenen altres membres de la comunitat universitària.