Presentació del Programa Ciència i Societat al “Congreso de Comunicación Social de la Ciencia” (CCSC21)

with No hi ha comentaris

Presentació del Programa Ciència i Societat

Notícia a l’apunt – Clic aquí

• Los dias 29 de septiembre y 1 de octubre de 2021 VIII Congreso de Comunicación Social de la Ciencia (CCSC21)
    Presentación del “PROGRAMA CIENCIA Y SOCIEDAD UVIC-UCC: Proyecto Tertulias de Literatura Científica (TLC) – Proyecto Premio Leemos Ciencia (PLC)” Julita Oliveras Masramon (Universidad de Vic – Universidad Central de Cataluña (UVic-UCC) España)
  • Presentación en directo en la sesión paralela Pensamiento crítico” que tendrá lugar el jueves 30 de septiembre de 2021 a las 11:30h.

Actas Congreso de Comunicación Social de la Ciencia – Figura 1

Actas Congreso de Comunicación Social de la Ciencia – Figura 2

Programa del congreso – Clic aquí

Organizan la AECAsociación Española de Comunicación Científica, el Centro de Estudios de Ciencia, Comunicación y Sociedad de la Universidad Pompeu Fabra (CCS-UPF) y la Fundación “la Caixa”.

Els llibres de divulgació científica escollits a les TLC i al PLC tracten sovint dels nous avenços de la ciència i de l’impacte que aquests tenen a la nostra societat. Això permet a l’alumnat contextualitzar els seus aprenentatges en ciències fent que augmenti moltíssim en la seva motivació i potser a alguns els porta a descobrir la seva vocació científica. També permet que la ciutadania comprengui la ciència més actual, de mans de la comunitat científica d’avantguarda.

@CCSCiencia Julita Oliveras, la professora i investigadora de la  @UVic_FCT , ens presenta a la sessió de comunicacions sobre “Pensament crític” el projecte de les  @uvic_TLC   (Tertúlies de #Literatura Científiques i Premi Llegim #Ciència). #CCSC21