Sessió de treball per les TLC i el PLC – UVic-UCC, el dia 6/6/2019 a la Facultat de Ciències i Tecnologia (FCT)

with No hi ha comentaris

El dijous 6 de juny de 2019 vàrem celebrar una sessió de treball per les TLC i el PLC – UVic-UCC,  a l’aula T021de la Facultat de Ciències i Tecnologia (FCT), de la UVic-UCC on hi vàrem participar professorat i alumnat de la UVic-UCC. Abans de la reunió hi va haver la presentació del grup de recerca Quantitative BioImaging de la UVic per part del seu coordinador, el Dr. Carlo Manzo.

Aquí teniu l’Acta del dia 06/06/2019.

El que vàrem discutir a la sessió de treball per les TLC  (Tertúlies de Literatura Científica) i pel PLC (Premi Llegim Ciència)
Agrairem si podeu llegir l’ACTA en detall, ja que hi ha diversos aspectes  de gran interés
Resumit per ara us podem dir:
  • TLC: concretarem les activitats a realitzar per poder detallar el tríptic
  • PLC: encara no decidim una novel·la, ja que es proposa que llegim tres novel.les per ara, i us demanem la vostra participació de llegir-les, les tres novel·les proposades per a la 8a edició del Premi Llegim Ciència (PLC) el curs 2019/20

– El ayudante de Darwin de Vicente Muñoz Puelles. Algar Editorial. 2009.
– Amb l’aigua al coll de Daniel Arboç. Ara libres. 2017.
– El món fosc. Talps de Jordi de Manuel. Santillana, grup promotor. 2018

S’obre el Formulari Votacions Premi Llegim Ciència (PLC) el curs 2019/20 – UVic-UCC https://forms.gle/8A86M7dNmf7JcA4G6

I en data de 20/06/2019 a les 11h prendrem la decisió de quina novel·la es proposa per PLC del curs 2019/20.

Moltes gràcies per la vostra participació !

Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD): La nova
legislació no implica canvis en la manera i la finalitat amb què tractem
les vostres dades, tot i que ha ampliat els drets existents. Únicament
utilitzem les vostres dades per informar-vos de les TLC i del PLC i no les cedim a
tercers, sense consentiment previ. Si voleu sortir de la  llista, només
cal que escriviu BAIXA al assumpte quan us escrivim un email. Gràcies.

Ben cordialment