Albert Bosch – Viure per sentir-se viu – Activitat realitzada el dia 16/02/16

Llibre: Viure per sentir-se viu

Xerrada-debat:
Viure per sentir-se viu

El passat dia 16 de febrer de 2016, en el marc de les Tertúlies de Literatura Científica (TLC) es va dur a terme l’activitat “Viure per sentir-se viu” a càrrec de l’aventurer i emprenedor Albert Bosch, a propòsit del seu llibre Viure per sentir-se viu.

El seu llibre et fa reflexionar sobre la importància i la necessitat de tenir objectius a la vida tan a nivell personal com profesional i en la seva xerrada-debat ens ho va voler transmetre. Animà a aprendre noves capacitats i a preparar-nos per assolir els nostres objectius entre d’altres.

Albert Bosch va estudiar Ciències Empresarials i M.B.A. a E.S.A.D.E. És un personatge híbrid amb una llarga trajectòria com Aventurer i Emprenedor.

_1104745

És emprenedor des dels 26 anys, i el 2004 va fundar INVERGROUP, com a plataforma per a gestionar i promoure projectes en l’àmbit de l’energia i el medi ambient. Li agrada plantejar-se grans reptes, preparar-se a fons per aconseguir-los, i organitzar tot el projecte per a obtenir el millor resultat tant en la part de repte esportiu, com a nivell professional o personal, i sempre amb un compromís sincer de sostenibilitat i obtenció de resultats, sensibilització o difusió d’actituds de lideratge responsable i de respecte cap al medi ambient.

L’activitat ” Viure per sentir-se viu” es va realitzar en una sessió presentada per Carme Viladecans, professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació i coordinadora del grau d’ADE de la UVic-UCC.

Imatge de Julita Oliveras, Carme Viladecans i Albert Bosch

Hi van assistir estudiants de la universitat i 4 centres de secundària:
– Escorial de Vic
– Institut del Voltreganès, de les Masies de Voltregà
– Institut la Plana de Vic
– Institut de Vic

A continuació es mostren tot un seguit de fotos dels grups que van assistir a l’activitat impartida per Albert Bosch el dia 16/02/2016:

_1104677 Estudiants del grau d’ADE de la UVic-UCC

_1104710 Escorial de Vic

_1104691 Institut del Voltreganès, de les Masies de Voltregà

_1104693 Institut de Vic

_1104705 Institut la Plana de Vic

Esperem que hagi estat del vostre interés i que estigueu encoratjats a viure aventures i a lluitar pels vostres propòsits gràcies a les paraules de l’emprenador Albert Bosch. Agraïm molt la participació del públic.
Si teniu Twitter podeu seguir-nos a  https://twitter.com/uvic_TLC/