Els estudiants del cicle formatiu  de desenvolupament d’aplicacions multiplataforma també incorporen a la seva formació coneixement per desenvolupar videojocs, malgrat el cicle no sigui específicament de videojocs i animacions, els amplis coneixements en programació que els alumnes aconsegueixen els permet treballar també en aquest sector.

La prova és que en el marc del mòdul de Programació de serveis i processos, que cursen a segon, treballaran al llarg del curs en el desenvolupament d’un joc clàssic el “Space Invaders”.

A través del desenvolupament del clàssic joc d’alienígenes aprendran aspectes relacionats amb processos i fils, i sòcols i serveis, ampliaran coneixement de programació concretament aspectes de programació paral·lela i concurrent i establiran protocols de comunicació entre processos i fils d’execució per crear un joc multiusuari.

Anirem seguint la seva activitat i us ensenyarem alguns dels resultats que obtinguin, estigueu atents.