Les marques, un nou concepte en la era de la digitalització

Els alumnes de 1r del CFGS en Màrqueting i Publicitat en el marc de l’assignatura d’elaboració del material de comunicació, van rebre una xerrada online a càrrec d’Alejandro Capelli, dissenyador gràfic i UX (user experience), creador de contingut i artista del collage.

El Sr. Capelli va explicar al nostre alumnat la seva experiència com a dissenyador gràfic, creador de contingut i artista del collage, la seva trajectòria professional, algunes experiències professionals que l’han fet viatjar per diferents parts del món i el tracte que ha tingut amb diferents marques.

Va explicar també l’evolució de les xarxes socials, en especial l’Instagram, i com aquesta s’ha anat adaptant a les necessitats deis usuaris i com, cada cop més, les marques la fan servir com a canal per arribar al seu públic objectiu.

Els estudiants van poder escoltar les seves impressions en el món del disseny gràfic i alguns consells per introduir-se al món laboral.

També és va generar un petit debat sobre com, a vegades, pots rebutjar una feina amb una gran marca si els valors que vol compartir no encaixen amb un mateix.

Aquesta activitat ha permès a l’estudiantat conèixer totes les sortides professionals que aquest cicle els pot oferir, així com reflexionar sobre el poder de decisió i l’esperit crític alhora d’escollir amb quines marques treballar.

Agraïm al Sr. Alejandro Capelli els seu temps i dedicació en aquesta xerrada.