Kreiva Box i Uaïa joies, dos projectes reals treballats a l’aula

En el marc de l’assignatura de llançament de productes i serveis, els alumnes de 2n del CFGS en Màrqueting i Publicitat estan realitzant un treball de grup sobre una campanya de llançament de producte que donen resposta a projectes reals d’entitats del territori.

En aquest cas es presenta als joves estudiants dos projectes reals pels quals han d’elaborar una campanya de llançament de producte al mercat, però ho fan en format de competició. El grup classe s’organitza en 6 subgrups que actuen com ho faria una agència de publicitat davant d’un client, dos grups per a cada client real. Aquest any comptem amb UAÏA joies i KREIVABOX, una marca de joies i una marca de kits creatius amb manualitats infantils.

Les clientes, el passat 12 d’abril, van fer arribar a les agències de publicitat dels alumnes un briefing amb les seves necessitats de comunicació per a un re-llançament dels seus serveis. Els alumnes organitzats en les seves agències estan treballant a l’aula les propostes d’accions creatives des de perspectives diferents com l’eix comercial, creatiu, per objectius, etc. per aconseguir donar més visibilitat a aquestes dues marques i la captació de públic objectiu per aquests negocis.

L’activitat finalitzarà el 7 de juny amb la presentació de les dues propostes per a cada un dels clients.

Agraïm el temps i dedicació de l’Andrea i la Marta d’Uaïa joies i a la Georgina Palma de Kreivabox.