4 estudiants de Teknós participen en les 24 hores d’Innovació Barcelona

Quatre estudiants del Campus Professional de la UVic-UCC van participar en la 1a edició de les 24h d’Innovació Barcelona organitzades per Dualiza Bankia i el Departament d’Educació. La iniciativa, dirigida als estudiants majors d’edat de Formació Professional de Catalunya, va tenir lloc els dies 18 i 19 de desembre a l’Espai Bital de l’Hospitalet. L’objectiu era apropar el talent i el potencial creatiu de la Formació Professional a l’empresa a través del màrqueting, la informàtica, la salut, l’electrònica o l’automoció, entre altres àmbits.

200 estudiants de 48 centres van haver de donar resposta a 25 reptes proposats per 25 empreses diferents, de manera que els joves van poder treballar en contacte directe amb les companyies. Per part de la UVic-UCC, el concurs va comptar amb la presència d’alumnes dels cicles de Màrqueting i Publicitat i de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma.

Andrés Caamaño, estudiant de Màrqueting i Publicitat, va guanyar un dels premis amb el repte de TMB que plantejava com ajudar l’Associació de Músics del carrer i metro de Barcelona a ser més visibles. Joel Mateo, també de Màrqueting i Publicitat, va participar en la proposta de Media Markt per “crear la botiga omnicanal perfecta”. Pel que fa als estudiants de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, Quim Puertas va resoldre el repte de l’Hospital Vall d’Hebron per als pacients amb malalties cròniques que s’oblidaven de prendre la medicació, i Daniel Atalaya va plantejar unes millores a l’hora de resoldre consultes i incidències per a Aigües de Barcelona.

Durant el mes de maig es programarà una mostra dels millors projectes sorgits d’aquestes 24h d’Innovació.