L’equip UVicFuckCancer ja està inscrit a l’Oncotrail 2023

with No hi ha comentaris

L’equip UVicFuckCancer ja està inscrit a la cursa solidària Oncotrail 2023. Un cop realitzada l’inscripció, ara caldrà aconseguir recaptar un mínim de 1.000€ que hauran de donar a la Funació Oncolliga, entitat que lluita contra el càncer.
La cursa éstà prevista pel 7 i 8 d’octubre amb sortida i arribada a Palafrugell. L’equip ha de recórrer un total de 100km format per 10 etapes.
L’equip UVicFuckCancer està compost per les següents persones (23):
Albert Masnou, Alícia López, Cristina Font, Dani Martinez, Eduard Minobes, Elisabet Fernandez, Eudald Sellarès, Eva Jurado, Javier Chacón, Laia Capdevila, Lola Muñoz, Marc Checa, Maria Carme Comas, Marta Guimerà, Lídia Llorente, Núria Rafart, Marta Riera, Mercè Prat, Montse Romero, Montse Vivas, Noèlia Godoy, Núria Pou i Ramon Verdaguer,

Agraïm en aquesta edició el recolzament dels següents partners:

KPSdrons
Soliplats
Universitat de Vic
Facultat de UMedicina
Facultat de Ciències Salut i Benestar de la UVic-UCC
Àrea de Màrqueting de la UVic
Servei d’Informàtica de la UVic
Servei d’esports de la UVic-UCC

Podeu fer aportacions directes a l’equip #UVicFuckCancer en aquesta web