• Aquest esdeveniment ja ha passat.

AMB LA RECERCA, FEM CIUTAT!

28 28+02:00 setembre 28+02:00 2022-18:00 - 20:00

Apunta’t a les diferents activitats que s’organitzen a Manresa per celebrar la Nit Europea de la Recerca i descobreix les investigacions que les universitats, centres sanitaris i el centre tecnològic de la ciutat porten a terme.

L’acte central es farà a les 19 h, al pati de l’escorxador (plaça Bages), i contindrà un cicle de sis micro-xerrades sobre recerca en l’àmbit de la salut.

Abans, a les 17.30 h, es farà l’activitat ‘Laboratoris oberts’, que permetrà conèixer el túnel de vent d’UPC Manresa i el CISARC – Centre d’Innovació en Simulació, d’UManresa-UVic-UCC.

També a les 17.30 h, tindrà lloc la proposta per empreses ‘Cafè amb la recerca. La investigació per la salut a mida’, a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM).

Programa i inscripcions: https://inscriu.me/ca/amb-la-recerca-fem-ciutat

Organitza: Ajuntament de Manresa, UPC Manresa, UManresa-UVic-UCC, Observatori de la recerca de la Catalunya Central, Biblioteca del campus universitari de Manresa (BCUM), Eurecat, Althaia, Sant Andreu Salut, ICS Catalunya Central. Amb la col·laboració d’ACCIÓ.

Mostra els detalls

Data: